AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Skrevet 7. september 2022 Er det flere damer der ute som bare elsker å kose med ballene? 😅 Elsker å pirre menn med det.. jeg blir så utrolig kåt hver gang jeg ligger med en fyr på jobben som er gift. Den maktfølelsen av å få han stein hard av lyst på meg. Burde jeg ha dårlig samvittighet? Bare elsker å ri på den kukken. Tykk stor og store deilige baller jeg kan kose en evighet med. Får du som kvinne dårlig samvittighet da du trer musa di opp og ned på en gift kuk? Vær ærlig. For min del blir jeg så kåt av å tenke på at han er opptatt men likevel velger å knulle meg. Ingen menn er trofaste, dessverre. Så alle kan igrunn bare knulle hverandre. Anonymkode: c2e9f...357 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #2 Skrevet 7. september 2022 Jeg har litt standard på menn jeg har sex meg. Dårlig moral og ingen lojalitet finner jeg ikke sexy. Anonymkode: dc9c5...db1 3 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #3 Skrevet 7. september 2022 Ja deilig, kvinne her og. Jeg har så dårlig selvtillit at jeg bare elsker å kose med ballene, suge og knulle gifte menn! Det gir meg verdi! Livskraft til å leve! Jeg hadde innsett hvor ubrukelig jeg var, kunne jeg ikke knullet gifte menn! Fordi ingen vil egentlig ha meg til no mer en å tømme sæden sin i. Så da tar jeg det jeg får. Anonymkode: f5838...6f7 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #5 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja deilig, kvinne her og. Jeg har så dårlig selvtillit at jeg bare elsker å kose med ballene, suge og knulle gifte menn! Det gir meg verdi! Livskraft til å leve! Jeg hadde innsett hvor ubrukelig jeg var, kunne jeg ikke knullet gifte menn! Fordi ingen vil egentlig ha meg til no mer en å tømme sæden sin i. Så da tar jeg det jeg får. Anonymkode: f5838...6f7 Om det er noen trøst, du er ikke alene. Har selv en elskerinne som ikke får nok av meg og jeg utnytter det så godt jeg kan. Anonymkode: 8d15c...893 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #6 Skrevet 7. september 2022 Hilsen mann. Anonymkode: d1d1a...d58 3
visp Skrevet 7. september 2022 #7 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hilsen mann. Anonymkode: d1d1a...d58 Med altfor mye fritid... 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #8 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja deilig, kvinne her og. Jeg har så dårlig selvtillit at jeg bare elsker å kose med ballene, suge og knulle gifte menn! Det gir meg verdi! Livskraft til å leve! Jeg hadde innsett hvor ubrukelig jeg var, kunne jeg ikke knullet gifte menn! Fordi ingen vil egentlig ha meg til no mer en å tømme sæden sin i. Så da tar jeg det jeg får. Anonymkode: f5838...6f7 Det kunne ha funket hvis TS faktisk var en kvinne 🤣 Anonymkode: 7665d...405 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #9 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det flere damer der ute som bare elsker å kose med ballene? 😅 Elsker å pirre menn med det.. jeg blir så utrolig kåt hver gang jeg ligger med en fyr på jobben som er gift. Den maktfølelsen av å få han stein hard av lyst på meg. Burde jeg ha dårlig samvittighet? Bare elsker å ri på den kukken. Tykk stor og store deilige baller jeg kan kose en evighet med. Får du som kvinne dårlig samvittighet da du trer musa di opp og ned på en gift kuk? Vær ærlig. For min del blir jeg så kåt av å tenke på at han er opptatt men likevel velger å knulle meg. Ingen menn er trofaste, dessverre. Så alle kan igrunn bare knulle hverandre. Anonymkode: c2e9f...357 Hvilken type jobb har du? Hvor på jobben knuller dere? Bruker dere kondom? Anonymkode: c62a4...d60
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #11 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Får du som kvinne dårlig samvittighet da du trer musa di opp og ned på en gift kuk? Dette sitatet henger jeg på veggen i glass og ramme. Bare så utrolig typisk kvinner å formulere seg slik Anonymkode: 86976...469 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #12 Skrevet 7. september 2022 Hvordan koser du best med ballene? Forklar i detalj. Anonymkode: ed47e...616
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #13 Skrevet 8. september 2022 Det her er så en mann som har skrevet.. 🙄 Anonymkode: 5bc5d...f3b 3
Snok1 Skrevet 8. september 2022 #14 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Elsker å pirre menn med det.. jeg blir så utrolig kåt hver gang jeg ligger med en fyr på jobben som er gift. Den maktfølelsen av å få han stein hard av lyst på meg. Hyggelig å treffe deg her, Bente! Klemz fra Per. 😂😂😂
Ellsworth Skrevet 8. september 2022 #15 Skrevet 8. september 2022 Balle Fetisj. Ikke den mest vellykkede Wesensteen-figuren. 1
tjuva Skrevet 8. september 2022 #16 Skrevet 8. september 2022 13 hours ago, Snok1 said: Hyggelig å treffe deg her, Bente! Klemz fra Per. 😂😂😂 Dagens 👏🏼🤣🤣 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #17 Skrevet 8. september 2022 Bare tull & tøyd. TS er en mann! Anonymkode: bb429...8a2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #18 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (På 8.9.2022 den 0.31): Dette sitatet henger jeg på veggen i glass og ramme. Bare så utrolig typisk kvinner å formulere seg slik Anonymkode: 86976...469 Nettopp, skjønte lett at TS er en mann når eg leste det. 😂 Anonymkode: fec83...733
feliek54 Skrevet 9. september 2022 #19 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (På 7.9.2022 den 18.23): Er det flere damer der ute som bare elsker å kose med ballene? 😅 Elsker å pirre menn med det.. jeg blir så utrolig kåt hver gang jeg ligger med en fyr på jobben som er gift. Den maktfølelsen av å få han stein hard av lyst på meg. Burde jeg ha dårlig samvittighet? Bare elsker å ri på den kukken. Tykk stor og store deilige baller jeg kan kose en evighet med. Får du som kvinne dårlig samvittighet da du trer musa di opp og ned på en gift kuk? Vær ærlig. For min del blir jeg så kåt av å tenke på at han er opptatt men likevel velger å knulle meg. Ingen menn er trofaste, dessverre. Så alle kan igrunn bare knulle hverandre. Anonymkode: c2e9f...357 Hadde jeg hat kontakt med deg så tror jeg at jeg ikke hadde klart å motstå deg. Det du skriver kunne jeg likt
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #20 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (På 7.9.2022 den 18.23): Er det flere damer der ute som bare elsker å kose med ballene? 😅 Elsker å pirre menn med det.. jeg blir så utrolig kåt hver gang jeg ligger med en fyr på jobben som er gift. Den maktfølelsen av å få han stein hard av lyst på meg. Burde jeg ha dårlig samvittighet? Bare elsker å ri på den kukken. Tykk stor og store deilige baller jeg kan kose en evighet med. Får du som kvinne dårlig samvittighet da du trer musa di opp og ned på en gift kuk? Vær ærlig. For min del blir jeg så kåt av å tenke på at han er opptatt men likevel velger å knulle meg. Ingen menn er trofaste, dessverre. Så alle kan igrunn bare knulle hverandre. Anonymkode: c2e9f...357 Jeg er trofast. For meg betyr ett forhold noe. Du er bare tragisk. Karma kommer.. Anonymkode: 68792...f91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå