AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Skrevet 7. september 2022 en kompis av meg har veldig nære venninner. de er så nære at de gir klem og henger sammen ofte. spurte han om han har ligget med dem, han sier nei, men kan det dersom han spør. så hvorfor velger han ikke ha sex når han har sjansen, er han en komplett idiot eller er det noen menn som er sånn? deres erfaring? Anonymkode: a34e6...10c
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #2 Skrevet 7. september 2022 Og du lurer på hvem som er den komplette idioten..? Anonymkode: ba1ca...8ce 5 8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #3 Skrevet 7. september 2022 Han har sikkert andre damer han kan ha sex med også, vet du. Anonymkode: 1d1aa...f43 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #4 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): en kompis av meg har veldig nære venninner. de er så nære at de gir klem og henger sammen ofte. spurte han om han har ligget med dem, han sier nei, men kan det dersom han spør. så hvorfor velger han ikke ha sex når han har sjansen, er han en komplett idiot eller er det noen menn som er sånn? deres erfaring? Anonymkode: a34e6...10c Jeg er kvinne og jeg ligger ikke med alle menn jeg kunne hatt sex med. Sånn er det for de fleste menn og kvinner jeg kjenner. Ingen av oss er idioter, vi er bare ikke så desperate. Er dette virkelig noe å lure på? Anonymkode: 721d4...543 6 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #5 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og du lurer på hvem som er den komplette idioten..? Anonymkode: ba1ca...8ce 😆 Anonymkode: 721d4...543
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #6 Skrevet 7. september 2022 Hvorfor er det rart at han verdsetter de som venner og vil bevare vennskapene? Verdsetter ikke du kvinner som noe annet enn puledokker? Det fins også andre grunner til at menn ikke har sex selvom de kan, for eksempel om de har vært utsatt for overgrep eller har mindreverdighetskomplekser for kroppen sin eller utstyret sitt, er deprimerte osv. Kanskje du skal være en bedre kompis for vennen din å støtte han istedet for å shame han? Anonymkode: cdd79...b36 3 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #7 Skrevet 7. september 2022 Det er nok derfor han har sjans på damene, fordi han ikke ser sex i absolutt alt. Anonymkode: cc60a...582 5 1
Adrenalina1 Skrevet 7. september 2022 #8 Skrevet 7. september 2022 Årets mest idiotiske spørsmål fra TS. 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #9 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er nok derfor han har sjans på damene, fordi han ikke ser sex i absolutt alt. Anonymkode: cc60a...582 👍🏻 Anonymkode: 721d4...543 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #10 Skrevet 7. september 2022 Rart at noen mennesker er forskjellige? Virkelig? Anonymkode: 67d46...468
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #11 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er nok derfor han har sjans på damene, fordi han ikke ser sex i absolutt alt. Anonymkode: cc60a...582 Jepp. De gutta blir populære. De beste mannfolka jeg kjenner og som og har mest utstråling, har også gode jentevenner. De er ikke mannsjåvver og snakker aldri om kjønn. Tror ikke jeg kjenner en eneste av dem som har sagt «alle menn» «alle kvinner» et eller annet. Anonymkode: 74971...777 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #12 Skrevet 7. september 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: spurte han om han har ligget med dem, han sier nei, men kan det dersom han spør Kjøss meg i rævva 😂 Det der må du ikke tro på, med mindre han er veldig stor og kjekk Anonymkode: 39230...7a2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #13 Skrevet 7. september 2022 Herregud så skakkstyrt folk har blitt i hodet at mannfolk knuller alt de kan få er den oppfattelsen vi har om menn. Ja det er mange av dem, men det fins jo de som er helt normalt oppegående menn hvor sex ikke betyr alt her i livet. Anonymkode: bccca...10e 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #14 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): en kompis av meg har veldig nære venninner. de er så nære at de gir klem og henger sammen ofte. spurte han om han har ligget med dem, han sier nei, men kan det dersom han spør. så hvorfor velger han ikke ha sex når han har sjansen, er han en komplett idiot eller er det noen menn som er sånn? deres erfaring? Anonymkode: a34e6...10c Jeg har vært sammen med to menn som nektet meg sex i flere år. Jeg var tilgjengelig, ikke er jeg prippen heller, ikke er jeg stygg, illeluktende, feit eller kler meg i baggy joggis hele tiden. De valgte frivillig å ikke ha sex og ble surere for hver dag som gikk. Så ja, det er totalt uforståelig. Anonymkode: 2c9e0...ba3 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #15 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Herregud så skakkstyrt folk har blitt i hodet at mannfolk knuller alt de kan få er den oppfattelsen vi har om menn. Ja det er mange av dem, men det fins jo de som er helt normalt oppegående menn hvor sex ikke betyr alt her i livet. Anonymkode: bccca...10e Heller at sex er ett av primære behovene et menneske har. Anonymkode: 2c9e0...ba3
MissIndependent45 Skrevet 7. september 2022 #16 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): en kompis av meg har veldig nære venninner. de er så nære at de gir klem og henger sammen ofte. spurte han om han har ligget med dem, han sier nei, men kan det dersom han spør. så hvorfor velger han ikke ha sex når han har sjansen, er han en komplett idiot eller er det noen menn som er sånn? deres erfaring? Anonymkode: a34e6...10c Det du har er hans oppfatning om at han kan om han spør? Slettes ikke sikkert det stemmer..... Den som er idiot her, det er faktisk deg. Jeg er godt voksen, men i hele mitt liv er det en eneste ting som er klinkende klart. Jeg, og alle jenter/damer jeg kjenner, elsker slike menn. Vi vil bli sett på som mennesker, ikke objekter. Jeg har alltid blitt sjarmert av menn som faktisk snakker med meg som et menneske/venn, ikke de som sjekker, kommer med dumme komplimenter, osv.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #17 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Heller at sex er ett av primære behovene et menneske har. Anonymkode: 2c9e0...ba3 Nei det er det ikke. Anonymkode: cdd79...b36 2
flusa Skrevet 8. september 2022 #18 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): en kompis av meg har veldig nære venninner. de er så nære at de gir klem og henger sammen ofte. spurte han om han har ligget med dem, han sier nei, men kan det dersom han spør. så hvorfor velger han ikke ha sex når han har sjansen, er han en komplett idiot eller er det noen menn som er sånn? deres erfaring? Anonymkode: a34e6...10c Fordi han ikke ønsker å ødelegge vennskapet,kanskje? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå