AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Skrevet 7. september 2022 Sammen med en alenepappa som har ungen sin 100%, selv har jeg to barn som er hos meg mesteparten av tide. Mine er hos pappaen annenhver helg. Vi bor ikke sammen men ikke kjempelangt fra hverandre. Mine to våkner en del på natten enda, hans sover natten gjennom men sovner seint på kvelden. Jeg er ganske sliten når barna først er hos pappaen sin + at jeg trenger litt vennetid og har vært litt ute på livet.. Han synes jeg burde prioritere han oftere, ønsker jeg skal overnatte hos dem mere. Hva synes dere? Vi møtes jevnlig med barna (di to eldste er venner) synes også det er vanskelig siden jeg vil få det til å fungere men samtidig utfordrende når man har lite tid sammen. Anonymkode: 417bd...2a5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #2 Skrevet 7. september 2022 I det man begynner å ofre mye annet som betyr mye for en for en annen, da vil man miste litt av seg selv, og forholdet vil sagte bli preget av dette. Finn din balanse. Gi litt, men ikke alt, for å komme han litt i møte. Ellers så får han velge å gå. Anonymkode: 69eac...2ee
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #3 Skrevet 7. september 2022 Når får dere tid til kun dere to? Anonymkode: bf317...bae
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #4 Skrevet 7. september 2022 Hvis barna hadde vært felles, hadde dere ikke fått så mye mer alenetid sammen da heller. Anonymkode: 779b3...cbf 1
fru Alving Skrevet 7. september 2022 #5 Skrevet 7. september 2022 Jeg synes du med god samvittighet kan slappe av når du har "barnefri" gjør det du har lyst til. Kjæresten din bør unne deg litt tid alene, eller med venner eller så er han faktisk ikke noe kjæresteemne for deg.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #6 Skrevet 7. september 2022 Veldig rart å ikke prioritere kjæresten din når du først har barnefri. Anonymkode: 1a05c...5ec
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #7 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Veldig rart å ikke prioritere kjæresten din når du først har barnefri. Anonymkode: 1a05c...5ec tull. Enkelte har behov for alenetid, og man skal da ikke slutte å ha venner fordi man har fått kjæreste. For min del hadde det holdt lenge å møte kjæresten et par ganger i uka. Anonymkode: 2197d...f64
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #8 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvis barna hadde vært felles, hadde dere ikke fått så mye mer alenetid sammen da heller. Anonymkode: 779b3...cbf Hadde vel fått mere tid sammen om kveldene, begge er stuck i hvert sitt hus:) Anonymkode: 417bd...2a5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #9 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Når får dere tid til kun dere to? Anonymkode: bf317...bae Det har vi lite av, innimellom har han barnepass da Anonymkode: 417bd...2a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå