Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg å se på kjærlighetslivet mitt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen klarsynte her som har litt tid til å hjelpe meg.

Jeg er en kvinne som har aldri hatt noe kjæreste og har dessverre ikke vært i nærheten heller. Jeg har aldri mött noen, aldri forelsket meg og det har bare aldri skjedd noe. De gangene jeg har vært intressert i noen har det typ vær mer "avstandsforelskelser" som jeg ikke kommer noe vei med da jeg er dårlig på å ta initiativ. Jeg er veldig redd for å bli avvist og dumpet, så jeg er ganske feig når det kommer til dating osv, har ikke vært noe aktiv f.eks på tinder og lignende og hadde vel egentlig slått meg til ro med at jeg kom til å være evig singel för jeg mötte han. 

Nå har jeg falt pladask for en fyr og föler meg ordentlig forelsket. Han har tatt mye kontakt med meg, men jeg har vært litt tilbaketrukken (ikke avvisende) fordi jeg er litt redd.  Det skremmer meg litt å være forelsket og jeg er usikker på han. Jeg vet ikke om det er fordi jeg er mistenksom og tenker på det verste som kan skje hele tiden, eller fordi jeg faktisk har grunn til å være det. Så noen ganger tenker jeg at jeg kanskje har gjort lurt i å holde han på avstand, mens andre ganger er jeg redd for at jeg har gått glipp av noe som kunne utviklet seg til noe bra. 

Jeg vet ikke om han har gått videre nå eller om han fortsatt tenker på meg. 

Er det noen som kan hjelpe meg med å egentlig besvare 2 spörsmål:

1. Liker han meg på samme måte som jeg liker han? eller er jeg bare en mulighet eller en av flere han er interessert i?

2. Er det for sent nå? Har han gått videre og det er best for meg å glemme han?

Blir veldig glad for alle innspill <3

Anonymkode: 75bfe...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Teoretisk sett skrev (1 time siden):

Nå må du tørre å bruke denne sjansen du har fått og du vil vokse på det.

Spennende.. Tusen takk 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig viktig å huske på at du er nok kanskje mer sårbar enn de fleste. Mitt råd er å se det an. Av min egen erfaring så må du kanskje passe på å ikke bli for ivrig av at han rettet oppmerksomheten mot deg for da kan du begynne å "chase" ham - og det vil han kanskje, mens du ender opp som nok en vellykket erobring for ham som han kanskje ikke har til hensikt å bruke til noe.

Anonymkode: 9cec5...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Veldig viktig å huske på at du er nok kanskje mer sårbar enn de fleste. Mitt råd er å se det an. Av min egen erfaring så må du kanskje passe på å ikke bli for ivrig av at han rettet oppmerksomheten mot deg for da kan du begynne å "chase" ham - og det vil han kanskje, mens du ender opp som nok en vellykket erobring for ham som han kanskje ikke har til hensikt å bruke til noe.

Anonymkode: 9cec5...b7a

Tusen takk for svar.

Ja det er sant og det er akkurat dette du sier me å ende opp som e vellykket erobring jeg er bekymret for. Men tingen er at jeg har gått å sett det an veldig lenge nå. Jeg har ingen planer om å chase han, men vil jo gjerne treffe han siden han tar kontakt med meg- siden jeg har sett det an lenge nå og ikke gjort noe (verken tatt initiativ til kontakt selv eller truffet han når han har spurt). Vet ikke hvor lenge jeg kan fortsette å se det han för han blir lei og går videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...