Gå til innhold

Jeg er ny i Oslo og syns det er lett å finne kjekke gutter å date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i starten av 20-årene og har flyttet til Oslo. Jeg studerer. Etter å ha jobbet i bygda noen år, ville jeg studere. Jeg har vært på byen flere ganger og møtt kjekke gutter der også. Samme på Tinder. Har hatt spennende hjemmekvelder med de og noen har jeg også møtt flere ganger igjen. Syns livet er spennende nå, med dating og ny student i Oslo!

Jeg har merket at på visse utesteder er det mer "konkurranse" og flere gutter kommer bort. Noen er nærmest desperate. En lørdag var det fire gutter som kom bort til meg og mine venninner, så prøvde seg på samme jente, selv om de fikk nei. det er gøy å nærmest kunne gå bort til de av guttene jeg vil bli kjent med, og faktisk få det til!

Slikt er jeg ikke vant til fra bygda jeg kommer ifra. Jeg virkelig elsker Oslolivet!

Anonymkode: 847a9...b16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oslo har de deiligste mannfolka, ja. 

Anonymkode: aafc3...1be

Skrevet

Oslo er herlig;-) Bodd her hele livet. Kos deg🥳

Anonymkode: 0e5a4...ee8

Skrevet

Litt for femi for meg 😄

Anonymkode: 78569...d17

Skrevet

Jepp, sånn er det være jente! 

Anonymkode: d312a...c6c

Skrevet

Ok! :) Fint du har funnet deg til rette 

Anonymkode: 9982b...bfe

Skrevet

Kjekkasene flytter gjerne til byen

Anonymkode: c2e20...ab2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg er i starten av 20-årene og har flyttet til Oslo. Jeg studerer. Etter å ha jobbet i bygda noen år, ville jeg studere. Jeg har vært på byen flere ganger og møtt kjekke gutter der også. Samme på Tinder. Har hatt spennende hjemmekvelder med de og noen har jeg også møtt flere ganger igjen. Syns livet er spennende nå, med dating og ny student i Oslo!

Jeg har merket at på visse utesteder er det mer "konkurranse" og flere gutter kommer bort. Noen er nærmest desperate. En lørdag var det fire gutter som kom bort til meg og mine venninner, så prøvde seg på samme jente, selv om de fikk nei. det er gøy å nærmest kunne gå bort til de av guttene jeg vil bli kjent med, og faktisk få det til!

Slikt er jeg ikke vant til fra bygda jeg kommer ifra. Jeg virkelig elsker Oslolivet!

Anonymkode: 847a9...b16

Går du bare etter kjekke?

Anonymkode: a0808...726

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Går du bare etter kjekke?

Går du bare etter stygge?

Ikke det nei

• Nyttig 1
Skrevet

Det er damenes marked overalt, men jo større by jo større grad av "winner takes it all". Dvs. en mindre andel av mennene får alle damene, og flere kjemper desperat om smuler og kjøttbein 😅

Anonymkode: b78d7...7a8

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Går du bare etter stygge?

Ikke det nei

Jeg spurte ikke deg. 

Skrevet

hva er spørsmålet?

det er jo ikke spesielt at menn sjekker deg opp? det kjer jo med nesten hvem som helst kvinne og ikke bare i Oslo. i København, Athen, Paris you name it.

pass på at du ikke tar av. alt du føler på nå vil være over om noen få år. kanskje neste år?

Anonymkode: d3ab1...3e4

Skrevet

Ok? Så fint for deg, da. 

Anonymkode: 60dba...0b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...