AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Del Skrevet 7. september 2022 Jeg blir det. er her fordi jeg er syk. AAP som vel blir ufør. Føler mange her er i min situasjon. Det postest jevnt hele tiden. Mye på dagtid også! Da er også kvaliteten litt deretter. Er du avhengig av KG? Anonymkode: dca34...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. september 2022 #2 Del Skrevet 7. september 2022 (endret) Ehh...Hei, jeg heter Hoppe og nei, jeg bare liker det ....og kan slutte akkurat når jeg vil..... Endret 7. september 2022 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 7. september 2022 #3 Del Skrevet 7. september 2022 Nei, er ikke avhengig, liker meg bare her og kan slutte akkurat når jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 7. september 2022 #4 Del Skrevet 7. september 2022 Nei jeg blir ikke avhengig slutter når jeg er lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. september 2022 #5 Del Skrevet 7. september 2022 Jeg har vært lei en del ganger, men det het ikke å slutte da, det het å ha pause. Det er bra av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #6 Del Skrevet 7. september 2022 Hjernen blir veldig fort avhengig av notifications, oppdateringer og nyhetsstrømmer sånn som det er på forsiden. Det er aldri tilfeldig at disse funksjonene finnes. Se dokumentaren om Facebook avhengighet som forklarer det. Anonymkode: c77c2...df0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 7. september 2022 #7 Del Skrevet 7. september 2022 Ikke avhengig nei. Men liker forumet og mange bra folk her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 7. september 2022 #8 Del Skrevet 7. september 2022 Ikke avhengi, men syns det er et artig forum med rom for mange meninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #9 Del Skrevet 7. september 2022 Fullstendig hekta. Jeg deltar i diskusjoner og logger inn på nytt for å se om noen har svart meg. Totalt meningsløst. Hvem har vel noen sinne endret mening om noe som helst fordi de har hørt noe av en anonym person på internett. Anonymkode: aba55...718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå