Amanda sørle Skrevet 7. september 2022 #1 Skrevet 7. september 2022 Hei! Hva tenker dere om barnevernet? Hva har dere opplevd i møte med dem?
Lorieen Skrevet 7. september 2022 #2 Skrevet 7. september 2022 Tenker at barneverntjenesten er en av de viktigste instansene vi har i Norge. Og at kompetansen hos de som jobber der derfor burde vært høyere enn det den er i dag. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #3 Skrevet 7. september 2022 Jeg er glad i barnevernet. De reddet meg fra å havne hos en far som var rusmisbruker og alle tilfeller jeg kjenner til så har de vært til god hjelp. Som i alle etater er det sikkert noen forbedringer som kunne vært gjort. Man hører noen skrekkhistorier fra anonyme og det er sikkert noen som føler seg urettferdig behandlet fordi de har fått barnevernet på nakken men barnevernets jobb er å ivareta barnet og ikke den voksnes behov for å ha makt over barnet sitt. Anonymkode: af932...d84 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #4 Skrevet 7. september 2022 Har en del ymse erfaringer gjennom jobb. Et par var veldig flinke, men så har jeg vært borti mange ungjenter som rett og slett er helt krise. Uerfarne og ikke egnet til yrket… rett og slett skandaløst…! Anonymkode: b1b15...e59 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #5 Skrevet 7. september 2022 Amanda sørle skrev (8 minutter siden): Hei! Hva tenker dere om barnevernet? Hva har dere opplevd i møte med dem? Tenker at de er flinke til å" hjelpe" folk som ikke trenger hjelp. De er derimot ikke så flinke til å hjelpe folk som virkelig trenger og ønsker hjelp... Anonymkode: dd525...dfe 1 1 1
Amanda sørle Skrevet 7. september 2022 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har en del ymse erfaringer gjennom jobb. Et par var veldig flinke, men så har jeg vært borti mange ungjenter som rett og slett er helt krise. Uerfarne og ikke egnet til yrket… rett og slett skandaløst…! Anonymkode: b1b15...e59 Hvilke utfordringer har du møtt på, og har disse utfordringene endret synet ditt på barnevernet? Endret 7. september 2022 av Amanda sørle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå