AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Skrevet 7. september 2022 Er usikker på om denne hører hjemme her eller i et annet temaforum, men jeg prøver meg: Jeg er en mann som for tiden dater en kvinne som har et "ekstraordinært" forhold til det å bli bundet. Som hun selv sier det; "it goes beyond sexuality" (hun er engelsktalende). Når hun er sliten, det være seg mentalt eller fysisk, så ønsker hun å bli bundet og ligge alene i rommet. Hun beskriver det som en "meditative thing". Jeg går med andre ord ut av rommet. Jeg vil jo gjerne gjøre dette for henne, men samtidig har jeg kvaler. Man lærer jo liksom at man ikke skal forlate noen bundet av rent sikkerhetsmessige årsaker. Risikoen for at noe alvorlig inntreffer er så klart minimal, men likevel.. Hjertet sier ja, hodet sier nei. Innspill mottas med takk! Anonymkode: b4d53...ba6 1
SlemUlv Skrevet 7. september 2022 #2 Skrevet 7. september 2022 Nei. Men om du likevel gjør det.. Vær sikker på at hun rekker en saks, helst en bandasje saks, så hun kan klippe av tauet selv. Vær I nærheten! Sett en stol rett utenfor, sett deg til å les en bok, helst sånn at du ser henne. Vær sikker på at hun har et stoppord, og at dette brukes! 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #4 Skrevet 7. september 2022 Dette er så skrudd. Skal man passe på henne som en liten baby? Babycall? Altså... Spar deg for dette. Og forumet kan gjerne kalle det normalt og koselig og romantisk for i 2022 skal alt være lov, men den dagen du har dama bundet i et rom og babyen sover i et annet mens du har en babycall i hvert rom og du får venner på besøk så håper jeg det går opp for deg at det er litt tungvindt og fullstendig mental hospital. Skjønner ikke at folk går med på sånne ting. #oppgitt Anonymkode: 4a63a...869 3 5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #5 Skrevet 7. september 2022 SlemUlv skrev (4 timer siden): Nei. Men om du likevel gjør det.. Vær sikker på at hun rekker en saks, helst en bandasje saks, så hun kan klippe av tauet selv. Vær I nærheten! Sett en stol rett utenfor, sett deg til å les en bok, helst sånn at du ser henne. Vær sikker på at hun har et stoppord, og at dette brukes! SlemUlv: Takk! Gode tanker. Blåttvann skrev (4 timer siden): Babycall. Blåttvann: Det var jo et kjempegodt forslag! Tusen takk! AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er så skrudd. Skal man passe på henne som en liten baby? Babycall? Altså... Spar deg for dette. Og forumet kan gjerne kalle det normalt og koselig og romantisk for i 2022 skal alt være lov, men den dagen du har dama bundet i et rom og babyen sover i et annet mens du har en babycall i hvert rom og du får venner på besøk så håper jeg det går opp for deg at det er litt tungvindt og fullstendig mental hospital. Skjønner ikke at folk går med på sånne ting. #oppgitt Anonymkode: 4a63a...869 AnonymBruker: Jeg er helt uenig. Men takk likevel! Anonymkode: b4d53...ba6 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #6 Skrevet 7. september 2022 Du kan gå fra rommet men likevel være i huset og i nærheten. Anonymkode: 5c012...d41
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #7 Skrevet 7. september 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Dette er så skrudd. Skal man passe på henne som en liten baby? Babycall? Altså... Spar deg for dette. Og forumet kan gjerne kalle det normalt og koselig og romantisk for i 2022 skal alt være lov, men den dagen du har dama bundet i et rom og babyen sover i et annet mens du har en babycall i hvert rom og du får venner på besøk så håper jeg det går opp for deg at det er litt tungvindt og fullstendig mental hospital. Skjønner ikke at folk går med på sånne ting. #oppgitt Anonymkode: 4a63a...869 Slutt å uttale deg om ting du ikke vet noe om. Anonymkode: 5c012...d41 4 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #8 Skrevet 7. september 2022 Et lite webkamera koster nesten ingenting? Viltkamera? Sender melding til mobil ved bevegelse. Babycall var også smart. Kanskje vil hun like tanken på å bli overvåket? Anonymkode: 5f974...cbe 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #9 Skrevet 7. september 2022 Nei. Ikke gjør det. Med mindre hun er en langvarig partner. Anonymkode: 321dc...fea 1
Fioljenta Skrevet 7. september 2022 #10 Skrevet 7. september 2022 Hun er faktisk ikke alene om å tenke sånn... Hvis dere vil/skal prøve det så må dere tenke sikkerhet: 1) Forsikre deg om at hun ligger bra og ikke er bundet for hardt. Sånt merker man gjerne først etter en liten stund, så bli hos henne litt i starten. Og forsikre deg om at hun faktisk sier ifra. 2) Ikke bruk de mest avanserte bindingene. Hold det enkelt og bruk kun noe dere er kjent med fra før og har god erfaring med. 3) Gå aldri langt vekk og sjekk innom henne iblant. Hold dører åpne mellom dere slik at hun har mulighet til å rope på deg. 4) Begynn med noe veldig, veldig enkelt første gang. Kanskje bare håndleddene inntil hverandre? 5) Bind henne helst på en måte hun kan komme seg løs fra - hvis hun jobber litt. (En butt saks innen rekkevidde og/eller litt løsere tau enn dere vanligvis ville brukt.) 6) Alle vanlige regler for bondage gjelder selvsagt også, f.eks. avtalt stoppord og at det må være full tillit mellom partene. Og, kanskje aller viktigst: Ikke gjør noe du ikke er komfortabel med! Du skal også ha det bra og du har lov til å si nei! ;-) (PS: I det siste har vi eksperimentert med hypno-bondage. Det er ufarlig og virker veldig lovende.) 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #11 Skrevet 8. september 2022 Du kan jo være i en annen del av rommet f.eks. og hvis hun har problemer så kan hun bruke stemmen sin? Jeg skjønner hva hun mener forsåvidt. Og hvorfor må det være så farlig? Det kommer vel helt an på hvordan hun er bindt, hun trenger vel ikke akkurat å henge i taket eller noe. Anonymkode: 6c356...131 1
Snok1 Skrevet 8. september 2022 #12 Skrevet 8. september 2022 Fioljenta skrev (6 timer siden): Hun er faktisk ikke alene om å tenke sånn... Hvis dere vil/skal prøve det så må dere tenke sikkerhet: 1) Forsikre deg om at hun ligger bra og ikke er bundet for hardt. Sånt merker man gjerne først etter en liten stund, så bli hos henne litt i starten. Og forsikre deg om at hun faktisk sier ifra. 2) Ikke bruk de mest avanserte bindingene. Hold det enkelt og bruk kun noe dere er kjent med fra før og har god erfaring med. 3) Gå aldri langt vekk og sjekk innom henne iblant. Hold dører åpne mellom dere slik at hun har mulighet til å rope på deg. 4) Begynn med noe veldig, veldig enkelt første gang. Kanskje bare håndleddene inntil hverandre? 5) Bind henne helst på en måte hun kan komme seg løs fra - hvis hun jobber litt. (En butt saks innen rekkevidde og/eller litt løsere tau enn dere vanligvis ville brukt.) 6) Alle vanlige regler for bondage gjelder selvsagt også, f.eks. avtalt stoppord og at det må være full tillit mellom partene. Og, kanskje aller viktigst: Ikke gjør noe du ikke er komfortabel med! Du skal også ha det bra og du har lov til å si nei! ;-) (PS: I det siste har vi eksperimentert med hypno-bondage. Det er ufarlig og virker veldig lovende.) Jeg støtter rådene dine. TS: skynd dere langsomt, gå gradvis fram.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #13 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Et lite webkamera koster nesten ingenting? Viltkamera? Sender melding til mobil ved bevegelse. Babycall var også smart. Kanskje vil hun like tanken på å bli overvåket? Anonymkode: 5f974...cbe Ja, Babycall var en god idé. Takk! Anonymkode: b4d53...ba6 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #14 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du kan jo være i en annen del av rommet f.eks. og hvis hun har problemer så kan hun bruke stemmen sin? Jeg skjønner hva hun mener forsåvidt. Og hvorfor må det være så farlig? Det kommer vel helt an på hvordan hun er bindt, hun trenger vel ikke akkurat å henge i taket eller noe. Anonymkode: 6c356...131 Takk for fint innspill. Anonymkode: b4d53...ba6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #15 Skrevet 8. september 2022 Fioljenta skrev (14 timer siden): Hun er faktisk ikke alene om å tenke sånn... Har googlet og dette er ikke et ukjent fenomen tydeligvis. Har respekt for det. Anonymkode: b4d53...ba6 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #16 Skrevet 8. september 2022 Det kan vel ikke skje så mye med henne som ligger der. Jeg ville vært mer redd for at det skulle skje noe med deg, så hun ikke kommer løs. Pass på at hun kan komme løs selv dersom det trengs. Anonymkode: ee641...cca
Deep Impact Skrevet 8. september 2022 #17 Skrevet 8. september 2022 Dettte kan gå galt mange veier. Plutselig så må du ut en tur og hun sier at det er greit. Så ender det opp at du er ute lengre en du trenger bla bla bla. Dette er en farlig lek. Hold deg unna. 1
Påkrevd Skrevet 8. september 2022 #18 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det kan vel ikke skje så mye med henne som ligger der. Jeg ville vært mer redd for at det skulle skje noe med deg, så hun ikke kommer løs. Pass på at hun kan komme løs selv dersom det trengs. Anonymkode: ee641...cca Sant. Folk er forskjellige, og mange får tilfredssillelse av ting og situasjoner utenfor "normalen". Det har jeg respekt for, men det er nettopp det med sikkerheten. Jeg ser det nevnes babycall, tilgang på saks, sitte og se på henne gjennom døra etc, men da ser jeg for meg at følelsen av å være "hjelpeløs" ødelegges litt, og at hun dermed ikke helt oppnår det hun ønsker, kanskje? Vet ikke, men da er det i såfall en risiko begge skal være veldig klar over. Kan minne om filmen Gerald´s game (Geralds lek), som ligger på Netflix, tror jeg, for de som ikke har sett den. Den er vel så spot on dette temaet man kommer. 1
Pilga Skrevet 8. september 2022 #19 Skrevet 8. september 2022 Men hvor lenge snakker vi om? timer? Jeg hadde gått for babycall!
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #20 Skrevet 8. september 2022 Vil hun være helt fastbundet? Eller holder det feks å binde armene inntil overkroppen slik hun fint kan klare å reise seg og gå? Det kan jo være mulig å binde på en slik måte. Trenger ikke å være fastbundet til en seng feks. Anonymkode: f40a6...a35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå