AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Skrevet 7. september 2022 Jeg har vært sammen med min samboer i 2 år. Vi har aldri vært ute på noe sosialt forutenom med familie. Hendt at noen av mine venner er på besøk hos oss, men ellers ingenting. Jeg har prøvd å spørre om han vil være med på fest eller annet. Men får alltid nei. Men derimot å reise ut på middag, fest, byen eller hendelser uten meg er noe han vil (?). Synes dette er ganske trist, da vi aldri kan finne på noe sammen. Kjenner at det vokser en usikkerhet i meg, da han aldri inkluderer meg. Skjønner det kan være guttekvelder og slikt, men jeg vet at det kan være en miks av kjønn når han skal ut også. Andre som har med seg dama si, osv. Har tatt det opp med han at jeg synes det er vondt at vi aldri finner på noe sammen. Da kan han virke litt som om han vil at vi skal det, men det skjer aldri. Ellers har jeg nevnt at det er sårt at hans venner aldri inviterer oss, da mine venner alltid inviterer oss. Får bare kaldte korte svar om guttekvelder, osv. Vi har bare vært ute å spist sammen 2 ganger. Ellers har jeg aldri møtt noen av hans venner. Noen av de vet jeg godt hvem er og kjenner fra før, men likevel. De har aldri vært på besøk hos oss. Synes dette er forferdelig rart, nesten så jeg begynner å lure på om han er flau over meg. Men derimot så kan han legge ut ting vi gjør på sosiale medier, så det kjæsjer med at han er flau. I tillegg til at alle vet jo at han er sammen med meg og bor med meg. Skjønner ikke greia. For en stund tilbake så ble vi enige om at neste gang det han skulle ut å feste, så skulle jeg være med. Det kom etter jeg igjen tok dette opp. Men det virker som har gått i glemmeboka, for i dag igjen så nevnte han at gutta snakket om middag ute og da blir det sikkert alkohol og byen som han sa. Kjente med engang en klump i magen. Jeg blir kjempeusikker og lei meg. Han sa aldri at han skulle delta på dette, men likevel så nevnte han det, så må jo ligge noe i det. Jeg har ingen interesse av å bli med på guttekveld, og selvfølgelig skal han få lov til å være med på det. Men han har nå sagt det han har sagt. Og jeg er lei av å være utenfor og en tilskuer i livet hans. Det skal ikke være slik.. Det virker ikke som han forstår hvor vondt og ødeleggende dette er, og hvis jeg nå finner på å ta det opp så blir han mest sannsynlig sur og sier ting som at "jeg må stole på han", "det er bare gutta", "du kan nå reise ut du også". Det handler ikke om tillitt, eller at jeg ikke kan finne på noe selv, det handler om at han som står meg nærmest aldri vil ha med meg ut på noe som helst. Noen som har vært borti lignende? Hva gjorde du? Hva gjør jeg? Hva kan grunnen være? Mvh fortvilet Anonymkode: 39097...af5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #2 Skrevet 7. september 2022 Ja min eks var slik. Vet egentlig ikke årsaken, men vet han var ganske usikker på grunn av at jeg var 12 år yngre enn ham. En kamerat som hadde truffet meg snakket dessuten (for) mye om hvor sexy jeg var, og ertet med at han skulle slite med å beholde meg. Uansett, jeg gikk lei av å ha det slik. 5 år holdt jeg ut, og da det oppsto andre utfordringer også var ikke forholdet verdt å kjempe for for min del. Nå har jeg mann som nesten er for mye av det gode. Vil helst gjøre alt med meg, og jeg må sende ham på guttekvelder. Mye mye hyggeligere å være sammen med en slik! Anonymkode: 66f74...079 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #3 Skrevet 7. september 2022 Hva er vitsen med å være samboer med en person man aldri omgås utenfor hjemmets fire vegger? Det virker som det er et eller annet galt her, når han aldri vil det. Jeg skjønner godt at du er såret. Det virker, som skrev, som du er en tilskuer bare til hans liv på fritiden, som han har helt uten deg. Man får jo normalt kjæreste og samboer for å være sammen og gjøre ting sammen da. Ikke bare for å dele seng med "noen"! Anonymkode: 6ec2e...1d7 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #5 Skrevet 7. september 2022 Det høres ut som han har elendige sosiale antenner, og så tror du det har noe med deg å gjøre. Si hvordan du vil ha det, forvent at han ordner opp. Anonymkode: 36670...b16 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #6 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja min eks var slik. Vet egentlig ikke årsaken, men vet han var ganske usikker på grunn av at jeg var 12 år yngre enn ham. En kamerat som hadde truffet meg snakket dessuten (for) mye om hvor sexy jeg var, og ertet med at han skulle slite med å beholde meg. Uansett, jeg gikk lei av å ha det slik. 5 år holdt jeg ut, og da det oppsto andre utfordringer også var ikke forholdet verdt å kjempe for for min del. Nå har jeg mann som nesten er for mye av det gode. Vil helst gjøre alt med meg, og jeg må sende ham på guttekvelder. Mye mye hyggeligere å være sammen med en slik! Anonymkode: 66f74...079 Nå skal ikke jeg legge frem at jeg er supersexy og den delen der, men har tenkt i de baner at han er redd for å vise meg frem pga noe slikt. Han har vært ganske sjalu av seg til tider. Kan ha kommentert at jeg har sett for lenge på en mann hvis vi har vært på butikken og lignende, selv om det ikker tilfelle. Føler meg rådvill her.. Ts Anonymkode: 39097...af5 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #7 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva er vitsen med å være samboer med en person man aldri omgås utenfor hjemmets fire vegger? Det virker som det er et eller annet galt her, når han aldri vil det. Jeg skjønner godt at du er såret. Det virker, som skrev, som du er en tilskuer bare til hans liv på fritiden, som han har helt uten deg. Man får jo normalt kjæreste og samboer for å være sammen og gjøre ting sammen da. Ikke bare for å dele seng med "noen"! Anonymkode: 6ec2e...1d7 Takk som sier du forstår! Dette jeg tenker også, hva er vitsen med å dele livet med noen hvis det kun skal foregå hjemme eller med kun oss to. Veldig vanskelig. Ts Anonymkode: 39097...af5 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #8 Skrevet 7. september 2022 Han vil nok ha en del av livet sitt som bare er hans, og det er disse utekveldene. Det er ikke noe galt i det. Anonymkode: fd5dd...f50 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #9 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det høres ut som han har elendige sosiale antenner, og så tror du det har noe med deg å gjøre. Si hvordan du vil ha det, forvent at han ordner opp. Anonymkode: 36670...b16 Ja.. Blir til at man tenker det er noe med meg da han aldri ønsker å gjøre noe med meg sammen med andre. Har sagt det, men endring blir det ikke. Og hvis jeg finner på å nevne det så er det raskt at han blir sur, og legger til andre ting hva det dreier seg om, at jeg er sjalu, er kontrollerende, osv.. Jeg må si at jeg blir usikker, for har jo aldri festa sammen, jeg blir liksom ikke trygg på noen som stenger meg ute slik og er ganske klar på at jeg er utelukket. Heldigvis så er han jammen ikke ute på noe ofte, men likevel, så er det kjedelig og det blir utrygt og vondt. Ts Anonymkode: 39097...af5 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #10 Skrevet 7. september 2022 Jeg vet ikke hva jeg skal si bortsett fra at det høres gørrkjedelig ut for deg. Selvfølgelig vil du inkluderes. Spist ute 2 ganger på 2 år, finner ikke på noe, vil ikke, bryr seg ikke så mye om hva soner viktig for deg. Guuuuuuud jeg hadde kjeeeedet meg i forholdet OG jeg hadde vært fornærmet over at han ikke lyttet. Anonymkode: 6efed...b2c 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #11 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han vil nok ha en del av livet sitt som bare er hans, og det er disse utekveldene. Det er ikke noe galt i det. Anonymkode: fd5dd...f50 Dude. LES innlegget. Anonymkode: 6efed...b2c 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #12 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han vil nok ha en del av livet sitt som bare er hans, og det er disse utekveldene. Det er ikke noe galt i det. Anonymkode: fd5dd...f50 Det er helt greit! Han skal få ha utekvelder alene, ikke noe galt i ønske det til tider. Men det må da kunne gå ann å gjøre noe sammen også? Ut i fra det jeg vet, så er det ikke normalt å alltid gjøre slikt alene, og faktisk nesten vise partner at han ikke vil ha henne med, noen gang.. Ts Anonymkode: 39097...af5 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #13 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dude. LES innlegget. Anonymkode: 6efed...b2c Jeg er ikke dude Anonymkode: fd5dd...f50
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #14 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke hva jeg skal si bortsett fra at det høres gørrkjedelig ut for deg. Selvfølgelig vil du inkluderes. Spist ute 2 ganger på 2 år, finner ikke på noe, vil ikke, bryr seg ikke så mye om hva soner viktig for deg. Guuuuuuud jeg hadde kjeeeedet meg i forholdet OG jeg hadde vært fornærmet over at han ikke lyttet. Anonymkode: 6efed...b2c Han kan lytte, men kommer alltid med "forsvar" hvis du forstår. Og ender ofte med at han blir sur. Vi kan gjøre litt sammen,noe med familie, eller gå en tur en sjelden gang. Ellers er vi hjemme. Ts Anonymkode: 39097...af5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #15 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk som sier du forstår! Dette jeg tenker også, hva er vitsen med å dele livet med noen hvis det kun skal foregå hjemme eller med kun oss to. Veldig vanskelig. Ts Anonymkode: 39097...af5 Hvor gamle er dere? Og har kompisene damer/samboere som er med på disse middagene/festene, eller er det rene guttekvelder? Anonymkode: dde3b...e1c
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #16 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja.. Blir til at man tenker det er noe med meg da han aldri ønsker å gjøre noe med meg sammen med andre. Har sagt det, men endring blir det ikke. Og hvis jeg finner på å nevne det så er det raskt at han blir sur, og legger til andre ting hva det dreier seg om, at jeg er sjalu, er kontrollerende, osv.. Jeg må si at jeg blir usikker, for har jo aldri festa sammen, jeg blir liksom ikke trygg på noen som stenger meg ute slik og er ganske klar på at jeg er utelukket. Heldigvis så er han jammen ikke ute på noe ofte, men likevel, så er det kjedelig og det blir utrygt og vondt. Ts Anonymkode: 39097...af5 Men her beskriver du jo at han er en drittsekk. Ingen bra menn ville beskyldt deg for å være kontrollerende, sjalu eller bli sur. Det er drittsekk-oppførsel. Dette er da ikke en mann du bør være sammen med en gang. Anonymkode: 36670...b16 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #17 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor gamle er dere? Og har kompisene damer/samboere som er med på disse middagene/festene, eller er det rene guttekvelder? Anonymkode: dde3b...e1c I tredveårene. Det har vært begge deler. Han kan gjerne vi det er guttekveld, men så er det plutselig ikke det. Ts Anonymkode: 39097...af5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #18 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I tredveårene. Det har vært begge deler. Han kan gjerne vi det er guttekveld, men så er det plutselig ikke det. Ts Anonymkode: 39097...af5 Kle deg ut som mann. Ta en Mulan. Anonymkode: 6efed...b2c 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #19 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men her beskriver du jo at han er en drittsekk. Ingen bra menn ville beskyldt deg for å være kontrollerende, sjalu eller bli sur. Det er drittsekk-oppførsel. Dette er da ikke en mann du bør være sammen med en gang. Anonymkode: 36670...b16 Nei, det er det kanskje ikke. Men jeg er veldig glad i han, derfor er det vanskelig å bare skulle gå. Det som er vanskelig er mangelen på forståelse. Han kan vise det noen ganger, mens andre ganger og stort sett å ser han ikke at det kan plage meg. Ts Anonymkode: 39097...af5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #20 Skrevet 7. september 2022 Jeg kasta vekk to år på en som kanskje ikke ville vise vi var sammen. Vi var aldri på kino, ut og spiste gjorde vi først etter bruddet(!) og alt dreide seg egentlig om sex for han, hjemme på hybelen hans… samt bygde luftslott om framtida som han kasta meg vekk for å ha med ei anna ei to uker etter at han gjorde det slutt. Det er ikke verdt det, spesielt ikke hvis du er i tyveårene. De mest dyrebare årene som setter grunnlaget for resten av livet ditt… Finn en som fortjener deg! Anonymkode: 568ed...39a 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå