Kullsyrevann Skrevet 7. september 2022 #1 Del Skrevet 7. september 2022 Jeg sparer ut brynene og er så drittlei av å vente, også vokser det fortere på den ene siden enn den andre så ser jo helt dust ut. Castorolje er ikke effektivt nok, selv om det har hjulpet prosessen litt. Er det noen som har prøvd serum på øyenbryn og har sett noen effekt? Eller skal jeg bare smøre meg med tålmodighet og bare la tiden gjøre sitt? Har store bryn fra naturens side, men tynne bryn var trendy da jeg gikk på videregående, så de har fått kjørt seg dessverre. Etter å ha sett på noen bilder ser jeg så mye bedre ut med fylde i brynene, men akkurat nå ser det så uryddig ut at pinsetten kaller på meg 😅 Vil bare få fart på sakene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. september 2022 #2 Del Skrevet 9. september 2022 Har hørt om flere som bruker vippeserum på brynene, så er jo bare å prøve Ellers har xlash også et eget brynserum, xbrow. Jeg skal teste den. Har fortsatt glisne bryn etter trenden med strekbryn på sent 90/tidlig 2000-tall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå