AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Skrevet 7. september 2022 Først tar de imot søknaden min selv etter fristen gikk ut 1 dag forsent. Deretter sender de meg en mail med innkalling til intervju hvor de skriver at de har lest min CV og søknad med stor interesse. Da jeg kom inn sa en av deres eldre ansatte som satt på kontoret der at jeg er godt ønsket! Intervjuet gikk 15 min over tid og de var fornøyde både med case jeg presenterte og min kompetanse. Vi lo også og hadde det veldig morsomt og tilslutt sa de at de mest sannsynlig kommer til å spørre meg om referanser, men ikke enda. Er dette positive tegn på at jeg kan være innstilt som kandidat nr 1? NB: Er nyutdannet Anonymkode: d8ef1...51d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #2 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er dette positive tegn på at jeg kan være innstilt som kandidat nr 1? Anonymkode: d8ef1...51d Er jobben i det offentlige? Anonymkode: d241e...1ce
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #3 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Er jobben i det offentlige? Anonymkode: d241e...1ce nopp Anonymkode: d8ef1...51d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #4 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Først tar de imot søknaden min selv etter fristen gikk ut 1 dag forsent. Deretter sender de meg en mail med innkalling til intervju hvor de skriver at de har lest min CV og søknad med stor interesse. Da jeg kom inn sa en av deres eldre ansatte som satt på kontoret der at jeg er godt ønsket! Intervjuet gikk 15 min over tid og de var fornøyde både med case jeg presenterte og min kompetanse. Vi lo også og hadde det veldig morsomt og tilslutt sa de at de mest sannsynlig kommer til å spørre meg om referanser, men ikke enda. Er dette positive tegn på at jeg kan være innstilt som kandidat nr 1? NB: Er nyutdannet Anonymkode: d8ef1...51d Ingen blir innstilt som nummer en før de er ferdige med å innhente all informasjon, inkludert å snakke med referansene. Så dette betyr ingen ting. Anonymkode: 62b5c...9ae 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #5 Skrevet 7. september 2022 Lol med å være Consultant Boy eller er det Consultant Babe? Alle skal bare sitte og fikle med caser. 😆 Vi her kan ikke vite hvordan den gjengen som intervjuet deg tenker, men med tanke på tidligere ansettelser, så er det typisk at alle snakker ganske så positivt om forskjellige kandidater, men så får man plutselig avslag til slutt likevel. Føles som en slags reality seleksjon, der en kjekkas eller en babe snakker positivt om 10 stykker som de har klint sammen med, men så er det bare en de skal velge til slutt. En vet ikke før du vet. Du må vente til de har gitt endelig svar. Sånn er det i det private, en del trynefaktor og det er ikke en fast mal som kan bli fulgt, slik det er i andre sektorer. Anonymkode: 72be4...267 1 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå