Gå til innhold

Bi men tror jeg egentlig er lesbisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Dame i trettiåra, gift på tiende året med en mann, sammen har vi to barn. Men jeg tror jeg er lesbisk, hva gjør jeg? 
Elsker mannen min men finnes ikke seksuelt tiltrukket til han lenger. 
Har andre vært i samme situasjon som kan hjelpe? 

Anonymkode: da27a...0a3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger du definere hvilken legning du har? Er det ikke bare å gjøre det du føler for og nyte det?

Skrevet
Bergenseren_47 skrev (2 timer siden):

Trenger du definere hvilken legning du har? Er det ikke bare å gjøre det du føler for og nyte det?

Helt enig, gjør det du føler for og nyt det.

• 2 uker senere...
Skrevet

I feel you. Viktig spørsmål her er: var du noen gang seksuelt tiltrukket av mannen din? Det er normalt at gnisten blir borte etter noen år.

Uansett om du er bi eller lesbisk- det høres ut som du bør skille deg?

Anonymkode: 77f45...dff

Skrevet

Du skriver at du elsker mannen din, men ikke er seksuelt tiltrukket av ham lenger. Det kan jeg kjenne meg igjen i, og jeg er bifil, ikke lesbisk. 

Her er et vesentlig spørsmål om du noen gang var seksuelt tiltrukket av ham? Det var jeg i min mann en gang i tiden. 

Nå er den følelsen erstattet av en følelse av stor ømhet og kjærlighet. Samtidig som jeg stadig forelsker meg i kvinner. Jeg kommer likevel aldri til å gå fra mannen min, eller være utro. Vi har for mye bagasje og historie sammen, og han er min beste venn og store kjærlighet. Selv om jeg savner en kvinne. 

Det du må finne ut, er ikke om du er lesbisk eller bifil, men hva slags følelser du har igjen for mannen din, og om forholdet er verdt å satse på. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Det du må finne ut, er ikke om du er lesbisk eller bifil, men hva slags følelser du har igjen for mannen din, og om forholdet er verdt å satse på. 

Jeg vil også påstå at det er av betydning å finne ut om du faktisk er lesbisk - eller om det kun er DIN mann som ikke tenner deg sexuelt. Er du bifil, så kam det jo være at dere kan finne tilbake til gjensidig seksuell  nytelse av hverandre. Om du kun tenner på damer, så vil jo sexlivet ditt aldri bli riktig igjen sammen med din mann. 

Hvis sistnevnte; så er det mange vanskelig overveielser du står ovenfor. Det vil kreve noen runder om hvor mye sexlivet veier i forhold til alle de andre hensynene.

Anonymkode: 655f7...5eb

Skrevet

Har du vært forelsket i en gutt/mann eller har du ikke?

Det merket man.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...