monroe927 Skrevet 7. september 2022 #1 Skrevet 7. september 2022 Lurer bare på hvor lang tid det pleier å gå fra søknadsfristen har gått ut, til man eventuelt blir kalt inn på intervju? Sitter litt på nåler, for har søkt på en jobb jeg veldig gjerne kunne tenkt meg - men kanskje tror jeg ikke et aktuell for. Fordi veldig mange av søkerne hadde mastergrad. Så vil bare vite hvor lenge jeg må sitte på pinebenken😂😂
FunnyBoy123 Skrevet 7. september 2022 #2 Skrevet 7. september 2022 Kommer veldig an på hvilken sektor og bedrift det er snakk om. Det kan ta alt fra 2 dager til 4 uker. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #3 Skrevet 7. september 2022 Det varierer veldig. De kan ringe deg samme dag du sender søknaden. Anonymkode: 981bd...013
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #4 Skrevet 7. september 2022 Min erfaring er at man blir innkalt nokså raskt. Arbeidsgivere går også gjerne gjennom søkerbunken etterhvert som søknadene kommer inn, så det lønner seg å vært tidlig ute. Var det krav om mastergrad? Hvis ikke, så er det ikke nødvendigvis en fordel. Anonymkode: 5c2db...9a1
monroe927 Skrevet 7. september 2022 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2022 Er staten jeg søker hos, en rådgiverstilling. Heheh, svarene er som forventet - er vel helt umulig å vite. Jeg smører meg med tålmodighet.🙈
monroe927 Skrevet 7. september 2022 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Min erfaring er at man blir innkalt nokså raskt. Arbeidsgivere går også gjerne gjennom søkerbunken etterhvert som søknadene kommer inn, så det lønner seg å vært tidlig ute. Var det krav om mastergrad? Hvis ikke, så er det ikke nødvendigvis en fordel. Anonymkode: 5c2db...9a1 Er to dager siden fristen gikk ut. Var ikke et formelt krav, men mener søknadsteksten lød noe som «fortrinnsvis mastergrad». Jeg har på en måte «tilsvarende» altså 5 år høyere utdannelse, men ikke mastergrad. Blir spennende å se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå