AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Skrevet 7. september 2022 Hvordan ser en sjenert og innesluttet person ut basert på bare utseendet? Eller en som er livlig og glad i oppmerksomhet? Anonymkode: 4b9c0...c66
Gjest Athena Catalina Skrevet 7. september 2022 #2 Skrevet 7. september 2022 Svarer på trådtittelen: Nei, man kan ikke se hvilken person noen er kun uti fra utseende.
Avstand Skrevet 7. september 2022 #5 Skrevet 7. september 2022 (endret) Nei, for jeg har truffet folk som har minnet meg så mye om noen jeg kjente fra før på både godt og vondt at jeg følte at det var de, men så var de helt annerledes. Jeg har også fått høre at jeg ikke var sånn som førsteinntrykket var. Var på første festen et sted jeg begynte på skole for flere år siden og ei av de jeg snakket med trodde jeg var ei skikkelig bitch ved første øyekast. Endret 7. september 2022 av Avstand
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #6 Skrevet 7. september 2022 Nei, man kan aldri stole på at utseendet vil gi deg svar på hvordan personen virkelig er. Jeg stoler heller aldri på et førsteinntrykk, for mange er veldig dyktige til å forestille seg, og først på lengre sikt vil man se bedre hvem personen er. Anonymkode: e4243...2ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå