AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Skrevet 7. september 2022 Er det andre her som har tenåring som har det så tøft psykisk at en som forelder ikke klarer å jobbe? Er sykemeldt og forstår ikke hvordan jeg skal klare å gå tilbake til jobb i nærmeste fremtid. Er selvsagt mest bekymret for ungdommen min, men hva gjør dere andre i samme situasjon? Anonymkode: 86560...0a7
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #2 Skrevet 7. september 2022 Pt 50% sm- prøver presse meg til småprosjekter - hjemmekontor Anonymkode: db912...ed9
Overaltalltid Skrevet 7. september 2022 #3 Skrevet 7. september 2022 Pleiepenger når det gjelder barnet ! Og skaff hjelpen som trengs ❤️
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #4 Skrevet 7. september 2022 Er ikke tenåringen på skolen? Min niese sliter. Truer med selvmord. De fikk råd om å prøve å leve som normalt og det beste er at hun prøver å gå på skolen så mye hun klarer Anonymkode: 16ec7...edd
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #5 Skrevet 7. september 2022 er det snakk om en eller annen form for sosial angst eller noen form for syndrom? Anonymkode: 8d9c6...ade
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #6 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er ikke tenåringen på skolen? Min niese sliter. Truer med selvmord. De fikk råd om å prøve å leve som normalt og det beste er at hun prøver å gå på skolen så mye hun klarer Anonymkode: 16ec7...edd må prøve å få henne engasjert i frilufts liv, det har en nermest magisk evne til å trekke folk ut av slumper i livet Anonymkode: 8d9c6...ade
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #7 Skrevet 7. september 2022 Vet at pappa fikk invilget pleipenger perioden jeg var sykest med anoreski.. Lykke til Anonymkode: 2f253...1fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå