Gå til innhold

Hvordan er dusjene på gamlingen i Stavanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å begynne å trene og tenker svømming hadde vært bra, men det er veldig ubehagelig med felles dusj. Så jeg lurer på om noen som har vært på gamlingen kan fortelle noe om garderobene? Eller om noen vet om en svømmehall i Stavanger området som har avlukker for dusjene? 

Anonymkode: 6fb66...fe9

Skrevet

I gen svømmere fra Stavanger som kan svare?

Skrevet

Gamlingen har felles dusj. Men! Folk med kropper i alle fasonger og størrelser går og svømmer der, du trenger ikke være redd for at du blir dømt på noen måte. Bare svøm. ❤️

Anonymkode: cff8e...5c4

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg og venninnen min har aldri hatt problemer med og dusje der. Og vi er curvy damer 😊 Møtt folk i alle farger og størrelser der😊 Ingen glor. 

Men, trives bedre i Austrått svømmehall, der er det og vegger mellom dusjene. Husker ikke om det er det på gamlingen 🤔 Har ikke svømt der siden i fjor.

Austrått svømmehall har og terapi basseng, som er åpent faste tider hver dag. Ikke hele åpningstiden. Er skam digg og ligge der og dubbe, da jeg sliter med skuldre og nakke. Og at Austrått svømmehall er større basseng. 

• Hjerte 1
Skrevet

Klarer seriøst ikke det der hysteriet med å ikke klare å være naken lenger. Da har seriøst samfunnet gått til helsikke om man er ukomfortabel med å dusje naken i en dusj der ALLE andre dusjer nakne…

Uansett. På gamlingen er det felles dusj. Den ene siden har begge mellom dusjene, den andre ikke. Går der ofte og det er nakne kropper i ALLE fasonger. Både små og eldre helt opp til 80-årene.

Alle MÅ dusje nakne før de bader hvertfall. 

Skrevet

Takk for svar! Skal undersøke Austrått da.

Jeg burde sikkert jobbe med meg selv så jeg greier å dusje i helt felles dusj, men et sted må man jo starte. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...