AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Skrevet 7. september 2022 Vi har fått låne en Chicco beside crib av en venninne før babyen vår kommer litt senere i år. Er det noen som har erfaring med å få tak i ny madrass til denne? Ser at det kun er mimmis som selger den, men er ikke så fristende å betale så mye for den når jeg ser på prisjakt at de har doblet prisen siste måneden. Tenkte å klippe til den billigste skumgummimadrassen fra Jysk, men det er kanskje ikke helt innafor for en baby? Anonymkode: d606c...9ea
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #2 Skrevet 7. september 2022 Skumgummi-madrass er helt greit. Det viktige er at madrassen må være fast. Myk madrass øker faren for krybbedød. Anonymkode: fea25...8a1
Gjest ThessyB Skrevet 7. september 2022 #3 Skrevet 7. september 2022 Jeg kjøpte den billigste på Jysk og klippet til. 🙌🏼
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #4 Skrevet 7. september 2022 1 hour ago, ThessyB said: Jeg kjøpte den billigste på Jysk og klippet til. 🙌🏼 Så bra 😊 ser originalmadrassen kom i en slags pose med en treplate under, bare la du skumgummimadrassen inni der da? Eller bare treplata med ny madrass oppå, så laken? Anonymkode: d606c...9ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå