AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Del Skrevet 7. september 2022 Jeg tok lappen i 1988 og fikk da et litt stort sertifikat som jeg har rotet bort. Hvordan bytter jeg til dagens førerkort? Må jeg stille hos statens vegvesen og ta nytt bilde? Har de meg i registeret slik at det går greit uten å fremvise det gamle sertifikatet? Prøvde å ringe de men jeg var nummer 109 i køen🤐 Anonymkode: 40a5a...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 7. september 2022 #2 Del Skrevet 7. september 2022 Du finner en del informasjon og lenker her: https://dinside.dagbladet.no/motor/ma-fornyes-na/77086533 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #3 Del Skrevet 7. september 2022 https://www.vegvesen.no/forerkort/har-forerkort/bestill-forerkort/ Anonymkode: d2a5d...a61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 7. september 2022 #4 Del Skrevet 7. september 2022 Med et så gammelt førerkort, så må du inn til biltilsynet for å få et nytt . Du må ha nytt bilde. Da blir det inn i automaten deres for nytt bilde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #5 Del Skrevet 7. september 2022 Bestill time hos trafikkstasjonen. Det er veldig enkelt. Og ja, du må ta nytt bilde. Anonymkode: 9149b...032 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #6 Del Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bestill time hos trafikkstasjonen. Det er veldig enkelt. Og ja, du må ta nytt bilde. Anonymkode: 9149b...032 Må jeg melde inn på forhånd at minutter gamle sertifikat er mistet, eller holder det å si det når jeg er der? Ts Anonymkode: 40a5a...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 7. september 2022 #7 Del Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Må jeg melde inn på forhånd at minutter gamle sertifikat er mistet, eller holder det å si det når jeg er der? Ts Anonymkode: 40a5a...f1a Du måtte uansett hatt nytt førerkort fra 1.januar 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå