AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Skrevet 7. september 2022 Da jeg gikk på barne- og ungdomsskolen var jeg stormforelska i en gutt i klassen. Jeg "spurte" ham flere ganger, og selv om han i ettertid sier han ikke visste om min interesse, vet jeg at han forstod. Denne gutten var veldig ekkel mot meg, han bodde ikke langt fra meg og selv om han kunne være hyggelig om vi møttes på skoleveien, mobbet han meg sammen med de andre guttene når vi var fremme. Han kunne kalle meg stygg, ekkel, fikk hyppig høre at ingen noen gang ville være i nærheten av meg fordi de ville kaste opp om de prøvde - i årevis. Samtidig kunne han sende meg private meldinger på nett der han spurte om vi skulle ha sex, om jeg kunne sende nakenbilder (hvilket jeg ikke gjorde), og lignende ting. Jeg aner ikke hvorfor jeg likte ham, men dagbøkene mine er fulle av alt fra drømmer og håp, til grafiske seksuelle fantasier ettersom jeg ble eldre. Vi havner på forskjellige videregående skoler da vi var 16, og følelsene mine for ham forsvant første skoledag - siden har jeg ikke tenkt på ham... Fram til for et par år siden, da jeg begynte å drømme om ham. Jeg har ingen "våkne" tanker om ham (annet enn å lure på hva dette kommer av, men i drømme opplever jeg å "endelig" få ha sex med ham (vi er begge unge i drømmene, altså), være sammen med ham, at han innrømmer å elske meg, og så videre. Jeg kan ikke forstå dette. Jeg synes jo, helt ærlig, han var en ekkel, liten drittunge som - om han ikke delte mine følelser - i det minste kunne latt være å knuse selvtilliten min daglig i årevis. Hva skjer med hodet mitt? Disse drømmene inntreffer ukentlig. Jeg har nå en partner som på noen vis kanskje har litt av de samme trekkene i fjeset som gutten jeg likte som barn, jeg har lurt på om det kan være derfor? ...Men det virker liksom ikke helt "nok", som årsak? Anonymkode: d15c8...4aa
Pia 51 år Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 det er jo gjerne ting man har opplevd fra oppveksten som har satt seg. Både på godt og vont tenker jeg. Du er sikkert innerst inne nysgjerrig men allikevel ferdig med det. Kanskje du plutselig kjenner deg usikker på noe? Ikke godt å vite hihi
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 Har han dødd? Anonymkode: 0dff5...d70 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå