Gå til innhold

jule rock

Anbefalte innlegg

Gjest gotthard
Skrevet

skal ha lit show på juletrefesten og tenkte at de største skulle mime etter en rockelåt, de har instrumenter og greier men de fleste låtene er enten for "bråkete" får gammle bestemødre eller for "snille" for barna.

noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

husker et par bra julesanger med rocka/rap-preg fra vtv. husker dere det? fra tv2 på nittitallet?

ay ay hva het de. jeg husker sangteksta og musikkvideoene men ikke titlene... den ene var SLADE kanskje.. oh here it is merry x-mas everybody's having fun love to the future now we've only just begun ... what would your daddy do when he see's your mommy kissing santa clause aha aha!!!!

og så den rap sangen hmm... RUN DMCkanskje

christmas in hollis heter den!

dette er morsomme julesanger som likevel har litt futt iseg!!!! er jeg ikke flink???

Skrevet

Dette er ikke akkurat rock (...), men jeg tenker umiddelbart på "Last Christmas" (Wham) eller "All I Want for Christmas is You" (Mariah Carey), begge disse er jo litt raskere og med mer fart enn "vanlige" julesanger. Låter til å bli i humør av. :)

Skrevet

ja all I want for christmas er fin! åsså rocking around the christmas three

Gjest Gjest_Kaja_*
Skrevet

Se "Äleme hjemme 2", den inneholder masse tips til flott julemusikk, alle tempo.

Gjest Gjest_Kaja_*
Skrevet
Se "Äleme hjemme 2", den inneholder masse tips til flott julemusikk, alle tempo.

Sorry! Skulle selvfølgelig være "Alene hjemme 2", da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...