Gå til innhold

Jeg så tinderen til en random kar på byen, til å bli deppa av...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, han er ganske kjekk selv om jeg er en straight kar. Midtskille, brunt hår, skarp kjeve og  grønne øyne. Han viste meg meldingene sine på tinder og matchene og det er det sykeste jeg hadde sett. Damer sender han meldinger først og i tillegg er de veldig på når han spør om "netflix and chill". Han sier han ligger med 4/5 nye digge damer hver uke og det tviler jeg ikke på. Personligheten hans var veldig barnslig. Så dette med at personlighet teller er det største joken jeg har hørt på lenge... Kjekke karer får seg noe når som helst

Anonymkode: dee07...39d

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dette hørtes ut som en troverdig førstesamtale med en random person man ikke kjenner eller har møtt tidligere.

Anonymkode: e46eb...af6

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Skrevet

Du får tenke på det at for hvert napp, er det nok 10-20 stk som syns han er en skikkelig dust. 

Anonymkode: 4714f...89c

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet

Tenker bare at han er en vandrende HPV bombe. 

Anonymkode: 1a20c...180

• Liker 15
  • Nyttig 9
Skrevet

tenker han er "no brains just bullshit".. mulig han får ligg av "pretty bimboes" der ute men hva betyr det? Bortsett fra at han har et tomt liv uten tilknytning til noen? 

Anonymkode: 2ca27...338

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Du legger jo ikke skjul på at du egentlig har samme verdier som han - du misunner en fyr som ligger rundt via en dating-app. Hadde du laget et sutrende innlegg om en tilfeldig fyr som hadde samboer og barn? Ja, tinder er basert på trynefaktor. Hvis du vil friste med at du har god sans for humor, er en god samtalepartner og har vett i skallen drar du ut i den virkelige verden. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du får tenke på det at for hvert napp, er det nok 10-20 stk som syns han er en skikkelig dust. 

Anonymkode: 4714f...89c

Ja, det tar han nok veldig tungt.

Anonymkode: 51012...0ac

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

tenker han er "no brains just bullshit".. mulig han får ligg av "pretty bimboes" der ute men hva betyr det? Bortsett fra at han har et tomt liv uten tilknytning til noen? 

Menn som ligger med mange damer kan få seg kjæreste så lett som ingenting.

• Liker 4
Skrevet

Mulig dette er en gutte-ting, men jeg forstår ikke hvorfor det skal være et mål eller en bragd å ligge med mest mulig jenter? De fleste ons er jo bare følelsesløse, utrolig kleine, egoistiske og lite givende. Ihvertfall om man har fått opplevd fantastisk sex med noen man hadde følelser for, der man kjenner hverandres kropper og man har god seksuell kjemi.
Er det i det hele tatt mulig å ha bra sex med en ons?
Jeg tviler sterkt. Jeg har ihvertfall aldri hatt det.
Men mulig denne fyren er enkel og lite kravstor så lenge han får seg litt mus.

Anonymkode: 9eb3d...c3b

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mulig dette er en gutte-ting, men jeg forstår ikke hvorfor det skal være et mål eller en bragd å ligge med mest mulig jenter? De fleste ons er jo bare følelsesløse, utrolig kleine, egoistiske og lite givende. Ihvertfall om man har fått opplevd fantastisk sex med noen man hadde følelser for, der man kjenner hverandres kropper og man har god seksuell kjemi.

Ja, dette forstår du ikke. Du er kvinne. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ja, han er ganske kjekk selv om jeg er en straight kar. Midtskille, brunt hår, skarp kjeve og  grønne øyne. Han viste meg meldingene sine på tinder og matchene og det er det sykeste jeg hadde sett. Damer sender han meldinger først og i tillegg er de veldig på når han spør om "netflix and chill". Han sier han ligger med 4/5 nye digge damer hver uke og det tviler jeg ikke på. Personligheten hans var veldig barnslig. Så dette med at personlighet teller er det største joken jeg har hørt på lenge... Kjekke karer får seg noe når som helst

Midtskill, faktisk! 😄

Anonymkode: 3eb5e...2ea

• Liker 12
  • Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Midtskill, faktisk! 😄

Anonymkode: 3eb5e...2ea

Ts mener sikkert den 90-talls looken som tydeligvis er blitt populær blandt yngre gutter/menn i dag

Anonymkode: a5352...1cd

• Liker 1
Skrevet

Personlighet teller jo for de fleste men det betyr ikke at utseendet ikke har noe å si. Utseende er jo det første folk ser. Det er jo helt normalt og menneskelig. Dessuten når noe er ute etter sex og egentlig ikke noe forhold så er jo ikke personlighet det viktigste regner jeg med. 

Være barnslig og ha barnslig personlighet trenger da ikke være negativt. Gøyere å være litt barnslig. 

Men ja utseendet teller det også. Både for damer og menn. Ikke bare personlighet som teller. 

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er jo bare en utbrukt felles som kvinnene benytter seg av.

Anonymkode: 35a43...ad4

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Veldig mange menn ser på det å ikke ha noen tilknytning til noen som  bare positivt.

Kan godt hende han lever sitt beste liv og elsker hvert sekund.

Anonymkode: f73fd...d23

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg tror det er nærmest umulig for kvinner å ha bra ons med menn. For menn tror jeg det er lett. Kvinne med kvinne aner jeg ikke, har null erfaring, men vil gjette at det er mye mer tilfredsstillende enn mann/kvinne. 

Han som TS beskriver i hovedinnlegget må ha nye damer hver uke fordi ingen av de som ligger med ham gidder å møte ham igjen. 

Anonymkode: d0c3f...ef5

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Han er jo bare en utbrukt felles som kvinnene benytter seg av.

Anonymkode: 35a43...ad4

Hvorfor gjør de det da? 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg bruker tinder kun til sextreff, møter 1-2 ganger i uka.

Anonymkode: 1ad79...23c

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Mulig dette er en gutte-ting, men jeg forstår ikke hvorfor det skal være et mål eller en bragd å ligge med mest mulig jenter?

Det trenger ikke være et mål nei. Men jeg tror heller ikke jenter forstår hvor fælt det er at ingen i hele verden synes man er attraktiv nok

Anonymkode: c68b7...c56

Skrevet

Hvorfor blir du deppa av det? Kan du ikke glede deg på hans vegne?

Anonymkode: 84bcf...1e1

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...