AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Skrevet 7. september 2022 Etter mange år sammen føler jeg vi har glidd helt fra hverandre Det er begges feil, men som vi vet så er forhold og kjærlighet vanskelig over tid Vi har nå sex kanskje 1 gang per andre måned, men mest for statistikkens skyld for om begge skal være ærlige så tror jeg ikke vi får noe ut av det noen av oss. Vi sitter på hver vår ende av sofaen, snakker kun om praktiske ting osv. Vi fungerer bra sammen, men det er liksom dødt samtidig. Noen som skjønner ? Etter en lang tids tørke så fikk jeg endelig en klem her om dagen og jeg følte det som jeg fikk en klem av en fremmed og det fikk meg for alvor til å tenke. Er vi nå bare venner? Hvor går skillet mellom venner og kjærester og når vet man? Jeg mener jo at man ikke bor sammen med eller er gift med en venn så om forholdet går over i en "praktisk fase" der man bare er venner så dør hele forholdet for alltid. Hva tenker dere? Anonymkode: 6fc8f...d6c
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #2 Skrevet 7. september 2022 Det er vel når man ikke føler romantisk kjærlighet for hverandre lenger. Platonisk kjærlighet er mellom venner. Anonymkode: bb9da...bbc
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #3 Skrevet 7. september 2022 Etter 4-5 år dabber spenningen av og man inntrer i et vennskap med felles forpliktelser. Noen velger å gå inn i en absolutt løgn med seg selv om at man fortsatt har noe sammen, men de fleste lar være. Anonymkode: 78825...984
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #4 Skrevet 7. september 2022 Høres ikke som at dere jobber så mye for å finne tilbake til romantikk og intimitet? Tenker dere bør starte der. Avtal at dere ikke skal ha noen form for sex med hverandre det neste halvåret. Da slipper dere forventninger om det, og kan trygt klemme og kysse uten at dere er redde for å starte noe dere ikke ønsker. Og så kutter dere ut TV-en, og bruker heller tiden på å snakke sammen og gjøre morsomme ting sammen. Dere må rett og slett ta i et tak. Når dere har latt forholdet gå for lut og kaldt vann og ikke har gitt det noe omsorg over lang tid, så blir jobben vanskeligere men det er ikke umulig. Det avhenger av innsatsen dere legger ned. Anonymkode: 151d3...6d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå