Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er 24 år og gått på VGs siden jeg var 16, kun gått yrkesfag og lurte på om jeg har fått nok til generelt studiekompetanse. Og jeg går helsefag vg3 i skole siden det ikke var nok læreplasser men er det mulighet for og forsette studie privat ? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nysgjerrig jenta skrev (1 time siden):

Hei. Er 24 år og gått på VGs siden jeg var 16, kun gått yrkesfag og lurte på om jeg har fått nok til generelt studiekompetanse. Og jeg går helsefag vg3 i skole siden det ikke var nok læreplasser men er det mulighet for og forsette studie privat ? 

Har du gått på videregående i 8 år?! 

Anonymkode: c3cd0...7a4

Skrevet

Ikke vondt ment, men what? Hva skjer med så lang fartstis på VGS? Yrkesfag er jo bare to år på skole, to år i praksis. Har du byttet 4 ganger?

Anonymkode: 2a186...10c

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du gått på videregående i 8 år?! 

Anonymkode: c3cd0...7a4

Ja, men droppet ut i 2 klasse etter halvt år og samme 3 året, 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke vondt ment, men what? Hva skjer med så lang fartstis på VGS? Yrkesfag er jo bare to år på skole, to år i praksis. Har du byttet 4 ganger?

Anonymkode: 2a186...10c

Gikk første året helse og oppvekst så barn og ungdom så helsefag og gått det siden, 

men gått 2 år på privatskole

Skrevet
Nysgjerrig jenta skrev (1 time siden):

Fra jeg var 20 til 22 gikk jeg privat skole 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...