AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Del Skrevet 7. september 2022 Uæsj, noen som vet hva dette er? Dro frem en skjenk i dag og fant endel sagmugg og flere slike dyr….. Ser ut som melbille, men dette er ikke i nærheten av mat og jeg har sjekket alt mel. Ser ut som om det er spist på treverket i skjenken. Anonymkode: e6eff...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #2 Del Skrevet 7. september 2022 Det ligger også noe som ser ut som inntørkede skall fra noen andre insekter, litt mørkere. Har selvsagt vasket og alt er borte. Mistenker borebiller og at det kanskje er 2 forskjellige insekter jeg har funnet? Det ser ut som det er finmelet pulver av tre under skjenken. Anonymkode: e6eff...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 7. september 2022 #3 Del Skrevet 7. september 2022 Melbillelarve? RenTox | Melet bør stå i kjøleskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #4 Del Skrevet 7. september 2022 newman01 skrev (9 timer siden): Melbillelarve? RenTox | Melet bør stå i kjøleskapet Ja, var melbille jeg selv trodde. Har gått gjennom alt, og det er ingenting i skapene med mel (de står dog i lufttette bokser), og ikke i nærheten av dette. Det som bekymrer meg mest, var dette fine «melet» fra treverket på skjenken, samt at det ser ut som noen litt mørkere uttørkede skall sammen med disse hvite insektene. Anonymkode: e6eff...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 8. september 2022 #5 Del Skrevet 8. september 2022 Skall etter larvene til pelsbille/majorstubille? Har du gulvtepper du sjelden flytter på er det lurt å sjekke under der for å se etter larver, de elsker ull (og fred og ro der de legger egg). Ganske vanlige, ganske harmløse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå