Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har av diverse grunner ikke vært hos frisør på godt over 5 år.. jeg ordner farge og stusser tuppene selv, men har nå mistet en god del hår og ser meg nødt til å få noen med fagbrev til å ta tak i restene😅

Jeg har stram økonomi, men må vel kanskje koste på meg en tusenlapp for å få klippet håret i en ordentlig frisyre, type kort til under haken. Lurer på om noen har anbefalinger til salonger i ski, moss, drøbak, vestby eller omegn?

Også har jeg jo sett at cutters bl.a er veldig billig.. resultatet kanskje deretter? Kan man få en skikkelig klipp med ny frisyre/kort hår (har skulderlangt men altså ganske tynt hår nå) eller vil de ikke ta mer enn en stuss?

Har sett rundt på ulike salonger og synes dette er vanskelig, sikkert fordi jeg har 0 erfaring med frisører. Beslutningsvegring på høyt nivå! Håper på noen gode svar:) 

Anonymkode: ca907...3eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos Cutters kan du bestille to timer, men da betaler du dobbel pris.

Gå innom og spør de om de kan klippe sånn som du ønsker?

Anonymkode: 9d173...09b

• Liker 1
Skrevet

Dropp cutters! 

Går det galt hos dem så får du bare gavekort på ny klipp.. 

Anonymkode: 3a7dd...030

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hos Cutters kan du bestille to timer, men da betaler du dobbel pris.

Gå innom og spør de om de kan klippe sånn som du ønsker?

Anonymkode: 9d173...09b

Åh, takk for info:) Jeg får stikke innom og høre om de kan eventuelt, men så ser jeg AB nedenfor deg skriver at det ikke er spesielt bra. Jeg har en spesifikk frisyre i ønskene/tankene, kanskje like greit å betale noen hundrelapper mer og få det slik jeg ønsker:)

Har opplevd et par ganger når jeg var veldig ung, at de klipper helt annerledes enn man ble enige om.. derav også litt nervøs for frisør^^

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Dropp cutters! 

Går det galt hos dem så får du bare gavekort på ny klipp.. 

Oi, trodde det var mer eller mindre lovpålagt å refundere eller ordne opp på stedet m/ny klipp om man ikke er fornøyd. Men vanskelig gjort å klippe det tilbake til lengre såklart hvis man ber om kort hår:D Jeg tror jeg styrer unna cutters denne gangen, kanskje bedre å gå dit når jeg bare skal ha tuppene klippet v/senere anledning:)

Skrevet

Min erfaring er at de gjør en dårlig jobb, både på meg, jentungen og sønnen min. Jentungen hadde lange tjafser som stakk ut. Og det hadde guttungen også, kvinnen var mer opptatt av å prøve å fortelle meg at jeg måtte bruke shampoen deres på ham, 4 år.. Enn det å faktisk klippe ham skikkelig. 

Flere av dem eier ikke kundetekke. For å få jentungen på 8 til å se fremover så dro hun henne i håret. Hun kunne bare sagt fra, hun er ikke døv. 

Jeg har ikke alltid farget de små grå, frisøren titta ekstra på det og jeg unnskyldte meg med at jeg hadde ikke prioritert det, da sa den ansatte at ja jeg ville vel bare se gammel ut... 🙄🙈

Jeg syntes det var enkelt med å kunne bare droppe innom men fant ut etter noen ganger at jeg betaler heller litt ekstra et annet sted. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Oi, trodde det var mer eller mindre lovpålagt å refundere eller ordne opp på stedet m/ny klipp om man ikke er fornøyd. Men vanskelig gjort å klippe det tilbake til lengre såklart hvis man ber om kort hår:D Jeg tror jeg styrer unna cutters denne gangen, kanskje bedre å gå dit når jeg bare skal ha tuppene klippet v/senere anledning:)

Åh neida. De har visstnok ikke mulighet å betale tilbake. Ikke har de mulighet til å ordne opp der og da heller fordi det går ut over dem som venter på sin tur. Ergo gavekort. 

Jeg fikk gavekort men har aldri brukt det. 

Endret av Forundret..
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har god erfaring med å klippes av lærling, da blir det halv pris, og de er supernøye, og får veiledning underveis. 

Anonymkode: 3fecd...c9d

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bare god erfaring med Cutters, men det er mulig det varierer fra sted til sted. 

Anonymkode: 65457...624

Skrevet

Dårlig erfaring med cutters. Jeg har langt hår med fall og krøller. Personen brukte barbermaskin på meg…

Anonymkode: 46bcf...f0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...