AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Del Skrevet 7. september 2022 Jeg er ca 4+3 ifølge eggløsning. Og hadde hcg på 50. Skal ta ny om to dager. Men er dette for lavt? Har alltid fått sent positive tester med de andre barna mine. Testet positiv svakt på fredag på de tidlig testene. Anonymkode: 18b7d...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #2 Del Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er ca 4+3 ifølge eggløsning. Og hadde hcg på 50. Skal ta ny om to dager. Men er dette for lavt? Har alltid fått sent positive tester med de andre barna mine. Testet positiv svakt på fredag på de tidlig testene. Anonymkode: 18b7d...6c0 Har du tatt ny test nå. Da skal streken være sterkere om ikke kan det være en sa Anonymkode: e850b...1e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #3 Del Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du tatt ny test nå. Da skal streken være sterkere om ikke kan det være en sa Anonymkode: e850b...1e6 Kan kanskje ta ny test nå også se 🌸💞🎀 Anonymkode: 18b7d...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå