AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Del Skrevet 7. september 2022 Noen som har gjort det og har erfaring? Anonymkode: cc802...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #2 Del Skrevet 7. september 2022 Pga. lipødem? Anonymkode: 78f8c...7e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #3 Del Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Pga. lipødem? Anonymkode: 78f8c...7e1 Nei det tror jeg ikke, har ingen smerter. Har gått ned mye i vekt, men det fettet jeg har samler seg i leggene. Og ingenting hjelper for å få dem mindre. Anonymkode: cc802...d0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #4 Del Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei det tror jeg ikke, har ingen smerter. Har gått ned mye i vekt, men det fettet jeg har samler seg i leggene. Og ingenting hjelper for å få dem mindre. Anonymkode: cc802...d0d Da må det jo være lipødem. Smertene ved denne lidelsen er nok høyst varierende, slik som med det meste annet. Anonymkode: 0b755...ccf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #5 Del Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da må det jo være lipødem. Smertene ved denne lidelsen er nok høyst varierende, slik som med det meste annet. Anonymkode: 0b755...ccf Men det går vel an å fettsuge likevel? Anonymkode: cc802...d0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #6 Del Skrevet 8. september 2022 Hva sier fastlegen din at du skal gjøre med det? Anonymkode: da6b8...55b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #7 Del Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva sier fastlegen din at du skal gjøre med det? Anonymkode: da6b8...55b Har ikke tatt det opp med fastlegen, han kan vel ikke hjelpe meg med at jeg har feite legger? Anonymkode: cc802...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #8 Del Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ikke tatt det opp med fastlegen, han kan vel ikke hjelpe meg med at jeg har feite legger? Anonymkode: cc802...d0d Jo han kan vurdere grunnen til dette og om det kan gjøres tiltak. Anonymkode: 250ec...e81 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #9 Del Skrevet 8. september 2022 Har kraftige legger/ankler jeg også. Går ned i vekt, men skjer ikke noe fra kneet og ned. Tror ikke jeg har lipødem. Jeg fikk høre at om jeg begynner løpe litt, så vil legger bli mer markerte, og da se bedre ut (selv om de er store). Har fortsatt ikke begynt løpe, så jeg vet ikke om det stemmer da. Anonymkode: 8234b...fc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #10 Del Skrevet 8. september 2022 Jeg har operert legger og ankler pga Lipødem . Ble fjernet rundt 2 liter . Anklene ser slanke ut og man kan endelig se muskler i leggene mine Anonymkode: 3fe3a...1e5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #11 Del Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jo han kan vurdere grunnen til dette og om det kan gjøres tiltak. Anonymkode: 250ec...e81 Hva slags tiltak? Har man lipødem så er det jo ikke mye å få gjort med, annet enn operasjon. Som man må betale selv. AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har kraftige legger/ankler jeg også. Går ned i vekt, men skjer ikke noe fra kneet og ned. Tror ikke jeg har lipødem. Jeg fikk høre at om jeg begynner løpe litt, så vil legger bli mer markerte, og da se bedre ut (selv om de er store). Har fortsatt ikke begynt løpe, så jeg vet ikke om det stemmer da. Anonymkode: 8234b...fc2 Jeg løper en del, men det hjelper ikke meg noe 😕 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg har operert legger og ankler pga Lipødem . Ble fjernet rundt 2 liter . Anklene ser slanke ut og man kan endelig se muskler i leggene mine Anonymkode: 3fe3a...1e5 Tusen takk for fint svar, det er det jeg håper på. Er jo bare fett, ser ut som alt bare har runnet nedover kroppen og samlet seg der 🙈Har jo nesten ikke ankler. -TS Anonymkode: cc802...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #12 Del Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva slags tiltak? Har man lipødem så er det jo ikke mye å få gjort med, annet enn operasjon. Som man må betale selv. Jeg løper en del, men det hjelper ikke meg noe 😕 Tusen takk for fint svar, det er det jeg håper på. Er jo bare fett, ser ut som alt bare har runnet nedover kroppen og samlet seg der 🙈Har jo nesten ikke ankler. -TS Anonymkode: cc802...d0d Om du kun har fett rundt ankler ville jeg ha bestilt time hos en spesialist på Lipødem . Operasjonsmetoden er annerledes på Lipødem enn annet fett 🤷🏼♀️ Man trenger ikke ha veldig vondt heller . På meg kom smertene gradvis . Anonymkode: 3fe3a...1e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #13 Del Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Om du kun har fett rundt ankler ville jeg ha bestilt time hos en spesialist på Lipødem . Operasjonsmetoden er annerledes på Lipødem enn annet fett 🤷🏼♀️ Man trenger ikke ha veldig vondt heller . På meg kom smertene gradvis . Anonymkode: 3fe3a...1e5 Ja, kan hende det er billigere å få fjernet fett på grunn av lipødem enn kosmetisk. Skal sjekke, takk Jeg skal fjerne overflødig hud på lår, så tenkte kanskje fettsuging av legger kan gjøres samtidig og at det derfor hadde vært praktisk å gjøre det kosmetisk 😄 -TS Anonymkode: cc802...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå