AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Skrevet 7. september 2022 Jeg har vært i dialog med sykehuset masse, inn og ut av sykehuset, pga tidlige rier. Det har pågått lenge nå og jeg tenkte jeg skulle være ansvarlig og ta litt ansvar for meg selv for jeg kunne trengt noen og snakke med. Så jeg tok kontakt med legen min og bad om psykolog for jeg er redd jeg kan utvikle svangerskap- /fødselsdepresjon. Nå må jeg betale for konsultasjonen jeg har hatt, som er en en skriftlig melding, men faller ikke dette under svangerskap? Eller er det kun det fysiske som faller inn under dette?… Anonymkode: 57d65...fb8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #2 Skrevet 7. september 2022 Det er nok det fysiske som teller. Jeg måtte betale fullt hos dps da jeg ble behandlet der for svangerskapsdepresjon. Anonymkode: 96987...9ec
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #3 Skrevet 7. september 2022 Jo, det må betales. Kontakt heller helsestasjon, de har psykolog tilgjengelig. Du risikerer å stå opp mot ett år på venteliste om du går via fastlege. Anonymkode: c4476...3c7 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #4 Skrevet 7. september 2022 Jepp, støtter over. Helsestasjonene skal ha psykologtilbud, som er lavterskel OG gratis. Anonymkode: 96987...9ec
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #5 Skrevet 7. september 2022 Takk for tips! 💪🏻🙏🏻 Anonymkode: 57d65...fb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå