Gjest Villfisker Skrevet 21. september 2022 #181 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du vært på en Nille-butikk i det siste? Anonymkode: 46179...e9e Lenge siden nå. Det er jo ikke vits i å gå inn.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #182 Skrevet 21. september 2022 Villfisker skrev (1 minutt siden): Lenge siden nå. Det er jo ikke vits i å gå inn. Da kan jeg informere deg om at det ikke selges ræl der lenger👍 Anonymkode: 46179...e9e 6
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #183 Skrevet 21. september 2022 kommer jo ann på hva man liker da på normal har dem billig sminke, stort utvalg til reise på min toalett saker, billig ting til dyr, hender jeg kjøper billig såpe der europirs syns jeg har mye fint julepynt, sengetøy, for dem som strikker billig garn, billig og greie klær der Anonymkode: 5b2ce...728 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #184 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (På 7.9.2022 den 10.31): Men.. Hvorfor trenger man pyntegjenstander? TIl hvilken bruk trenger man det? Anonymkode: f8d85...1f6 For å pynte opp huset, jeg ønsker ikke ha et sterilt og kjipt hjem som ikke ser ut som det bor noen i Anonymkode: ffeeb...d71 7
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #185 Skrevet 21. september 2022 Så søtt med snobbete mennesker som snak snakke ned andre mennesker og som tror de er så mye bedre enn andre Anonymkode: ffeeb...d71 5
Bacteria Skrevet 21. september 2022 #186 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For å pynte opp huset, jeg ønsker ikke ha et sterilt og kjipt hjem som ikke ser ut som det bor noen i Anonymkode: ffeeb...d71 Akkurat pynt kjøper jeg ikke. Har masse gamle ting, skapene full. Liker retro-ting, heller det enn «ræl» fra Nille det ikke er noe historie bakom. Kjøper heller på loppemarked/FB-grupper. Den der telyssaken noen posta tidlig i tråden var ikke noe fin, beklager. Så jo at den fra Bohus var mye finere. Så ja… snobb akkurat på det. Nille er jeg innom når jeg skal kjøpe kalenderposer og julepapir. På europris kjøper jeg dopapir, en sekk i gangen. Å kjøpe slike ting så man har lager sparer tid og lommebok. Smågodt har de også. Normal har helt greit utvalg av såper og slikt, de har fex Biotherm deodorant. Og paraplyer… har opptil flere av de grønne paraplyene og posene. Ikke er jeg flau over å gjenbruke de heller. 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #187 Skrevet 21. september 2022 Gikk du inn med øynene lukket? Jeg handler akkurart det samme i disse butikkene som jeg hadde handlet i "bra" butikker. Forskjellen er at jeg betaler mindre. Litt ræl finner man i alle butikker. Anonymkode: 46b13...137 6
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #188 Skrevet 21. september 2022 On 9/7/2022 at 8:27 AM, AnonymBruker said: Disse butikkene er et kjempeproblem, bidrar til sosial dumping og forbrukersamfunnet. Kjøp og kast. Ville aldri handlet på noen av de. Jeg kjøper mest mulig brukt, elsker finn.no! Til og med undertøy legges ut der, som er ubrukt. Anonymkode: aa95b...311 Kjøper du alltid vaskemiddel og godteri, spylervæske brukt? Anonymkode: 3ed6d...285 3 2
Aragon Skrevet 21. september 2022 #189 Skrevet 21. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 7.9.2022 den 8.32): Nope. Jeg handler slikt i Sverige jeg. Kjører med Elbil Anonymkode: f8d85...1f6 Å de tingene du kjøper i Sverige er bedre for miljøet da eller ? 🤦🏽♀️ Bare å nevne at du kjører elbil der hjelper lite på mitt syn på saken 😂Det der med å kjøre el bil for miljøet sin del er bare å se en bittelite del av et stort bilde . Jeg handler lite pynt og dill på nevnte butikker . Men hvorfor betale mer på Coop for deo, når jeg får kjøpt den mange kr billigere på nabo butikken ? Samme gjelder bind , såpe , toalettpapir , hårkurer og snop . Å si at butikkene har bare ræl viser hvor lite du faktisk har sett på det som er der 😂Har kjøpt både sofaputer og Gulvtepper på feks europris . God kvalitet og grei pris . Alternativene på feks bohus hadde jeg ikke hatt råd til . Endret 21. september 2022 av Aragon 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #190 Skrevet 21. september 2022 Dere misforstår TS. Det er ingen snobb. Det er typen med hjemmeklippet hår, som bare "kjøper nødvendige ting". En sånn tørr mus som tror de redder verden. Anonymkode: 52a6a...684 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #191 Skrevet 21. september 2022 Fordi vi må tenke økonomi? Aldri hørt om sånne problemstillinger du? Anonymkode: 337a4...116
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #192 Skrevet 21. september 2022 Jeg kjøper vaskemidler, toalettpapir, og oppbevaringsting på Europris. Veldig greit, sparer mye på det. Normal hadde jeg nok handlet på om jeg brukte mye skjønnhetsprodukter, men kjøper heller få kvalitetsting. Nille er jeg sjeldent innom, men har kjøpt en del lys der. Ser ikke poenget i bry seg om hvor andre handler. Anonymkode: 35703...68b 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #193 Skrevet 21. september 2022 Bacteria skrev (2 timer siden): Akkurat pynt kjøper jeg ikke. Har masse gamle ting, skapene full. Liker retro-ting, heller det enn «ræl» fra Nille det ikke er noe historie bakom. Kjøper heller på loppemarked/FB-grupper. Den der telyssaken noen posta tidlig i tråden var ikke noe fin, beklager. Så jo at den fra Bohus var mye finere. Så ja… snobb akkurat på det. Nille er jeg innom når jeg skal kjøpe kalenderposer og julepapir. På europris kjøper jeg dopapir, en sekk i gangen. Å kjøpe slike ting så man har lager sparer tid og lommebok. Smågodt har de også. Normal har helt greit utvalg av såper og slikt, de har fex Biotherm deodorant. Og paraplyer… har opptil flere av de grønne paraplyene og posene. Ikke er jeg flau over å gjenbruke de heller. Hvorfor siterer du meg fir p fortelle det? Kunne ikke falt meg inn å kjøpe noe på loppis , å kalle andres ting for ræl er forlvrig særdeles usjarmerende Anonymkode: ffeeb...d71
Gjest Villfisker Skrevet 21. september 2022 #194 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da kan jeg informere deg om at det ikke selges ræl der lenger👍 Anonymkode: 46179...e9e Det har jeg veldig vanskelig for å tro. Mulig de har fornyet med noe brukbart, men jeg vil tro det meste der fremdeles er dritt.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #195 Skrevet 21. september 2022 Villfisker skrev (32 minutter siden): Det har jeg veldig vanskelig for å tro. Mulig de har fornyet med noe brukbart, men jeg vil tro det meste der fremdeles er dritt. Dumt å anta så mye Anonymkode: ffeeb...d71 4
Gjest Villfisker Skrevet 21. september 2022 #196 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Dumt å anta så mye Anonymkode: ffeeb...d71 Dumt å kjøpe mye, bare fordi det er billig. Kvalitet blir billigere over tid. Bedre med noenfå gode ting, enn mange dårlige. Dessuten er det dritkjedelig å shoppe. Deilig å slippe å gjøre det unødvendig ofte.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #197 Skrevet 21. september 2022 Villfisker skrev (5 minutter siden): Dumt å kjøpe mye, bare fordi det er billig. Kvalitet blir billigere over tid. Bedre med noenfå gode ting, enn mange dårlige. Dessuten er det dritkjedelig å shoppe. Deilig å slippe å gjøre det unødvendig ofte. Derfor er det lurt å kjøpe en stor pakke toalettpapir fra Europris eller en stor flaske sjampo fra Normal, heller enn å kjøpe mindre pakninger oftere på dagligvare. Anonymkode: 2e26d...724 5
Gjest Villfisker Skrevet 21. september 2022 #198 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Derfor er det lurt å kjøpe en stor pakke toalettpapir fra Europris eller en stor flaske sjampo fra Normal, heller enn å kjøpe mindre pakninger oftere på dagligvare. Anonymkode: 2e26d...724 Ja, hvis man først skal ha dasspapir, er det lurt å kjøpe store pakker, men det er ikke særlig ofte de har slike tilbud. Dessuten er ikke dasspapir noe man blakker seg på heller. Mulig de har såkalt «value pack» av de samme drittsjampoene som dagligvarene selger, men jeg vasker meg ikke med den ekle cocktailen uansett
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #199 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (På 7.9.2022 den 8.14): Det er jo bare ræl der. Hvorfor vil folk faktisk bruke penger på dette? Nå som alt også blir dyrere. Kommer folk fortsatt til å handle der tror du? Anonymkode: f8d85...1f6 Handler litt på normal. Grunnen er samme produkt til lavere pris. Anonymkode: 29950...813
Fru Uperfekt Skrevet 21. september 2022 #200 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (På 7.9.2022 den 8.28): Du trenger jo ikke farge håret, tid og penger spart bare der. Anonymkode: aa95b...311 Noen ønsker å farve håret, så da må de få lov. Er fornuftig å ikke betale formeget for en vare en uansett benytter 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå