Gå til innhold

De rutete skjorte-jakkene. Fortsatt på moten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant en lang og varm ruteskjortejakke i dag, hadde lyst til å handle og ble usikker.

Er det så fjorårets eller er det også populært/in i år?

Anonymkode: 837a2...a07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser mye av det år også.

Anonymkode: fa202...80d

Skrevet

Jeg tenker det handler om din stil like mye som motebildet, dersom du rocker den skjortejakka er det ikke en sjel som vil tenke "den er so last year ass" 😎

Skrevet

På mote eller ikke, liker du den så kjøper du den. Selv har jeg aldri hatt sansen for disse skjorte-jakkene, så selv om det har vært «in» så har ikke det blitt kjøpt. 

Anonymkode: 00cf0...710

Skrevet

Ikke bry deg om hva som er mote!! Når du ikke vet selv hva som er moderne, vil du likevel ikke se særlig moderne ut. Du vil alltid se finest ut med klær du selv liker! Etter min mening.

Anonymkode: 58702...87c

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Har du lyst på så kjøper du, uavhengig om det er mote eller ikke. Jeg kjøper aldri etter hva som er på mote, kjøper det jeg liker.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fant en lang og varm ruteskjortejakke i dag, hadde lyst til å handle og ble usikker.

Er det så fjorårets eller er det også populært/in i år?

Anonymkode: 837a2...a07

Hvis det er din stil, så går du jo med det. Hvis du kun går med ting du ser som er "inn" det ene og det andre året, så har du vel for øvrig ingen stil? Anbefaler deg jo å følge din egen lyst og magefølelse, ift hvordan du vil fremstå og se ut. Da slipper du også å kjøpe nye ting hele tiden, for så å aldri bruke det. Det er nettopp dette mainstream butikker vil at folk skal føle og tro, at de ikke kan bruke ting fordi de solgte det i fjor - hallo. De har jo lurt folk trill rundt, Finn din egen sil - vær uavhengig av mainstream butikker :) 

Anonymkode: 95831...38b

• Liker 1
Skrevet

Man kasserer vel ikke en ytterjakke etter EN sesong, uansett? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...