Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

50, skal det stå i overskriften.

Anonymkode: 87700...394

• Liker 1
Skrevet

Nor av dette kan jeg fint ønske meg, men jeg synes sånne artikler ofte blir litt enkle. Veldig fint med tips, men du skal jo uanset kjenne personen godt med så detaljerte gavetips. Robotstøvsuger og spesifikke øredobber liksom. 🙈

• Liker 2
Skrevet (endret)

Flere ting her jeg kunne tenkt meg, kaffemaskiner hvis jeg hadde plass  robotstøvsuger, steamer har jeg allerede kjøpt etc

Endret av Topsi
Skrevet

mesteparten av det nei, men noe av det elektriske. fancy vesker og skjerf det er for disse motedamene som skriver disse reportasjene i disse bladene.

• Liker 1
Skrevet

Ikke dummeste listen jeg har sett. Noe kunne jeg godt mottatt selv, og noe ser jeg passer godt til søster og svigerinner. Det handler om å kjenne mottakeren. Bare ikke gi meg opplevelser i gave, som helikoptertur, fallskjerm/paragliding, rafting, cruise, storbyweekend osv. Jeg gir meg selv de opplevelsene jeg ønsker, og vil gjerne bestemme over eget liv. Forstår ikke helt greia med å overraske noen med sånn, med mindre mottaker ettertrykkelig har bedt om det.

Anonymkode: a7a7f...ad8

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde blitt glad for det meste av dette. #materialist

• Liker 2
Skrevet

En god bluetooth-høyttaler og en Nintendo Switch kunne jeg godt tenkt meg. Hadde jeg fått Womanizer hadde jeg blitt sur - den verken trenger jeg eller har lyst på.

Jeg fylte nylig år og fikk blant annet whiteboard og serveringsbestikk - som jeg hadde ønsket meg. I fjor fikk jeg blant annet drill som jeg hadde ønsket meg. Generiske lister 'for damer' er sjelden noe som passer meg.

Anonymkode: ccda6...4ee

• Liker 2
Skrevet (endret)

Fra den listen så kunne jeg tenkt meg fjellsko (trenger nye uansett), blomsterkassen, polaroid-kamera, pleddet, steamer (mye lettere å bruke det enn strykejern) og øreringene fra Tom Wood 

edit; stort pluss for en veldig variert liste. Vanligvis i sånne «dette ønsker kvinnen seg»-lister så er det bare typiske generaliserende kjønnstypiske ting som sminke, skjønnhetsprodukter, sexleketøy, vesker, spa, alltid noe fra Rituals, blomster,sexy undertøy…..det er det også her, men stort pluss for at de også har tatt med mere generelle ting som elektronikk, joggesko, fjellsko osv

Endret av skruf
Skrevet

Kaffemaskin og helikopterturen, ja takk. Kanskje høyttaleren og speilreflekskamera. Resten, nei takk. Spesielt ikke tik-tok-trender.

Skrevet

vanligvis ønsker jeg meg ingenting fra den type lister, men her var det faktisk et par ting. Men jeg regner ikke med å få nytt speilreflekskamera i gave akkurat...

• Liker 1
Skrevet

Løpesko, hotellhopphold, øretelefoner, robotstøvsuger …ja takk! Synes ikke denne lista var så ille, jeg. Ofte er de kun kosmetikk, væsker, spa,osv som står. Her er til,og med en Nintendo med (moe jeg ville,ønsket meg om jeg ikke allerede hadde en…)

Gjest PanteneProVVV
Skrevet

Hva med en mønstrete, gjennomsiktig kimono i sateng, både forførende og behagelig. Eller muligens forferdelig og ubehagelig. Ønsker med ingenting på denne listen (med ting som trender på tiktok (!)), men så ønsker jeg meg aldri ting heller da, bare bøker.

Skrevet

Jeg tror ikke det er mye der jeg spesifikt ville ønsket meg, men det er en god del jeg ville både brukt og satt pris på likevel. Husk at slike lister er ment å være generelle og gi idéer heller enn å være noe man plukker direkte fra. Det er dessuten stor variasjon på listen og tanken er ikke at det er uvesentlig om man gir løpesko, vibrator eller støvsuger fordi alt passer for alle kvinner, man må som alltid kjenne den man gir gave til. 

Skrevet

Jeg har mye på den lista - er det noe man har lyst på så kjøper man det jo selv. Så her var det kun SPA behandlinger og et-par andre ting som kan brukes opp som fristet. 

Anonymkode: a7508...efd

Skrevet

hadde blitt glad for mye av dette jeg.  noe har jeg, og noe er ting jeg ikke har lyst til å bruke egne penger på. Jeg er utrolig dårlig på å "unne" meg ting, kjøpe meg det jeg har lyst på om det er litt opp i pris. 

Skrevet

Vel, rettetang er et must i min skuffe på badet! Og den steameren er genial, jeg har en steamer og jeg elsker den! Polaroidkamera er jo nostalgisk morro, bare synd de filmene er så dyre..
Spabehandling er også helt greit, samme med hodetelefoner eller in-ear noise reduction for slike som meg som jobber i åpent landskap, de er gull verdt!Den listen er jo et helt supert utgangspunkt for de som har penger å bruke uten å vite hva de skal kjøpe liksom.. 
Det er mye på den listen som jeg kunne tenkt var skikkelig flotte gaver! Men der er også ting jeg overhode ikke ville ønsket meg eller kjøpt selv, som den lenestolen eller det å få et sexleketøy i gave 🤣 jeg kjøper lekene mine selv, takk! 😎

Skrevet

Helikoptertur hadde vært kult, om jeg hadde pleid å få gaver av latterlig rike mennesker. Resten var jo bare unødvendig ræl stort sett. Jada, kjøkkenmaskin er fint å ha, men de fleste voksne som vil ha det, har det vel allerede. Noen av tingene hadde jeg blitt snurt over. Å gi noen f.eks. sminke eller rettetang uten at de spesifikt har bedt om det insinuerer at giver synes mottaker bør forbedre utseendet sitt.

Anonymkode: 69c04...69d

• Liker 1
Skrevet

Nei ingenting der for meg. men så er jeg og en enkel kvinne som ikke må ha alt mulig.

Anonymkode: e34ba...2b2

• Nyttig 1
Skrevet

Ønsker meg nye trådløse hodetelefoner, men ikke noen av dem som sto på listen. 

Robotstøvsuger og kjøkkenmaskin er genialt, men det har jeg fra før. 

Altså, listen er jo ikke ment som akkurat DISSE øredobbene og DENNE robotstøvsugeren. Det er for å gi ideer. Og man kjenner jo som regel dem man gir til godt nok til å vite om de liker øredobber og parfyme og duppeditter. 

Anonymkode: 60f3d...1fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...