Gå til innhold

BH spilene knekker hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg pleier å kjøpe bh'ene mine hos lindex men erfarer at de knekker etter kort tid gjerne 3 måneder. Jeg er bruker rett cup størrelse så tror ikke dette er problemet. Men veldig frustrerende. Føler jeg nesten kunne kjøpt en bh til 4000 kr i stedet om det er bedre kvalitet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vasker du de da? 

Anonymkode: c2e91...51f

• Liker 1
Skrevet

Er du sikker på at du bruker rett størrelse? 95% bruker nemlig feil... De aller fleste skal ned i omkrets og opp i cup. Men nå er jo ikke Lindex kjent for kvalitet da... 

Anonymkode: bfedd...58b

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Bruker du vaskepose?

Som skrevet over her, riktig størrelse har mye å si.

Jeg syns kvaliteten til Lindex er bra🤗

• Liker 4
Skrevet

Miss Mary of Sweden kan anbefales. Jeg har brukt bare bh’er derfra i mange år. Aldri opplevd at spiler knekker. 

• Liker 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Jeg har aldri opplevd at spiler knekker. Jeg bruker ikke dyre BHer.

Skrevet

Jeg har aldri opplevd at spiler knekker, og jeg har kun "billig-bh'er" fra lindex, cubus, hm, osv. 

Bruker alltid vaskepose, og vasker i maskin sammen med annen kulørt 40. 

Nå har jeg gått over til bare spileløse, og det anbefales på det sterkeste. 

Anonymkode: 7c7b2...5ad

• Liker 3
Skrevet

Bruker stort sett BH-er fra HM, og spillene har aldri knekt. Ikke forsvinner de ut av BH-en heller.

Anonymkode: 3e972...93c

Skrevet

Vaskepose og håndvask om du må vaske de i maskin men jeg har aldri opplevd at en spile knekker? At de kommer ut fra stoffet ja, men ikke knekker? Dessuten er ikke en dyr BH nødvendigvis bedre kvalitet, kvaliteten på produktet kjenner du på formen på cupen på siden av brystet og mellom fremme samt hvor mye strikket rundt strekker seg over tid. En kvalitetsbh vil ikke endre fasong etter vask. En annen ting er hvordan du oppbevarer dem, om du "bretter" dem eller om de ligger åpne evt henger har også noe å si for hvor bra de holder seg.. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Da ville jeg ha klaget, selv om det ikke er dyre BH-er så skal de ikke knekke etter så kort tid. 

Da jeg brukte bh med spiler (sluttet med det for et par år siden) så brukte jeg bare BH-er fra Triumph og var veldig fornøyd med de. Triumph har også noen spileløse varianter som holde på plass og føles likt som de med spiler, kanskje teste ut de? De er dyrere enn Lindex, men følg med på salg. Cubus fører Triumph og har ofte salg. Uansett så blir det billigere på sikt hvis du hele tiden må kjøpe nye pga de knekker 

https://www.reimers.com/flex-smart-p-uten-spiler-burgunder

image.jpeg.4ef48972d3d516473d5e57a5149a1287.jpeg

Bruker du vaskepose hvis du vasker de i maskin? Det er i såfall viktig (også for maskina sin del, i tilfelle ei spile skulle løsne og gå inn i trommelen

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan vasker du de da? 

Anonymkode: c2e91...51f

vaskepose/nett

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Er du sikker på at du bruker rett størrelse? 95% bruker nemlig feil... De aller fleste skal ned i omkrets og opp i cup. Men nå er jo ikke Lindex kjent for kvalitet da... 

Anonymkode: bfedd...58b

Ganske sikker. har prøvd å gå ned i omkrets men føler de blir for stramme rundt 

Skrevet

Knakk spilene hele tiden før. Tar de ut eller kjøper spilefri. Mye mer komfortabelt.

Skrevet

Hvordan tar du på deg BH-en? Vrir/drar du i den?

Anonymkode: 9d783...87f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Alle som bruker en BH som ikke er for stor drar vel i den? 

Anonymkode: 156cf...b00

• Liker 1
Skrevet
On 9/7/2022 at 8:47 AM, Rem said:

Knakk spilene hele tiden før. Tar de ut eller kjøper spilefri. Mye mer komfortabelt.

Nei ikke opplevd at de har knekt så fort før. Har hatt bh fra både hm og cubus tidligere. Vurderer spilefrie

Skrevet

On 9/7/2022 at 9:46 AM, AnonymBruker said:

Fester bakdelel forann og drar forsiktig rundt og på 

Skrevet
origin skrev (På 7.9.2022 den 4.46):

Hei. Jeg pleier å kjøpe bh'ene mine hos lindex men erfarer at de knekker etter kort tid gjerne 3 måneder. Jeg er bruker rett cup størrelse så tror ikke dette er problemet. Men veldig frustrerende. Føler jeg nesten kunne kjøpt en bh til 4000 kr i stedet om det er bedre kvalitet

Kan du ikke bare bytte til bh uten spiler? Kvaliteten på det meste har sunket kraftig de siste årene, og sist jeg kjøpte bh var speilene av plast(!). Da må man jo som forbruker ta ut plast-spilene og sette inn metall-spiler. Bare bry og styr. 
Ønsker du absolutt fortsette med spile-bh bør du både gå opp i kvalitet og lære deg å bytte spiler. Klær bør repareres heller enn å kastes. Og å bytte spiler (selv om jeg altså valgte å bytte type undertøy) er mindre bry enn å forlenge bh over ryggen eller stoppe sokker.

Anonymkode: df3a0...3f0

Skrevet

Bh med spiler vasker jeg alltid for hånd 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...