AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Skrevet 7. september 2022 Jeg måtte ta en opptelling....😄 Akkurat nå så har jeg 5 stk meg treffer, ligger med og flørter med. Jeg liker og bryr meg om alle på sitt vis. De er hyggelige fyrer. Ingen forventer dating eller noe mer. Jeg åpner meldinger fra dem når jeg gidder....og jeg gir hver av dem inntrykket å være den eneste jeg har og at de er spesielle. Er jeg en kvinnelig mannlig mann?! Er det flere damer som "driver" slik? Anonymkode: 119b5...7a7
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #2 Skrevet 7. september 2022 Tror det er greit å korke flasken nå, og få deg noen timer på øyet. Anonymkode: a9e7d...49d 5 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #3 Skrevet 7. september 2022 Hva er mannlig med det? Anonymkode: 3a35b...015 6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #4 Skrevet 7. september 2022 Har du alltid vært sånn eller ble du det etter at du "skjønte" tinder gamet bedre? Jeg var nok også veldig mye mer naiv og trofast før enn jeg er nå. Men jeg har ikke tid til å holde på sånn der uansett da. Anonymkode: 3b942...5c4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #5 Skrevet 7. september 2022 Du lar 5 menn bruke deg for bare sex? Ser ikke at dette kan være maskulin adferd. Mer i retning beskytte seg selv fra å bli såret, ved å late som om man ikke bryr seg. Anonymkode: ff26b...228 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #6 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hva er mannlig med det? Anonymkode: 3a35b...015 Det lurer jeg på også. Anonymkode: 869e6...910
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #7 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Du lar 5 menn bruke deg for bare sex? Ser ikke at dette kan være maskulin adferd. Mer i retning beskytte seg selv fra å bli såret, ved å late som om man ikke bryr seg. Anonymkode: ff26b...228 Man har sex. Det er verken å bli brukt eller noe som blir brukt opp. Anonymkode: 1b685...5a5 2 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #8 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du lar 5 menn bruke deg for bare sex? Ser ikke at dette kan være maskulin adferd. Mer i retning beskytte seg selv fra å bli såret, ved å late som om man ikke bryr seg. Anonymkode: ff26b...228 Kan være hun bruker dem, ikke omvendt? Anonymkode: fb777...b2e 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #9 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du lar 5 menn bruke deg for bare sex? Ser ikke at dette kan være maskulin adferd. Mer i retning beskytte seg selv fra å bli såret, ved å late som om man ikke bryr seg. Anonymkode: ff26b...228 Newsflash, kvinner liker sex vi og. Anonymkode: c25b3...8c3 5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #10 Skrevet 7. september 2022 Du gir hver av dem inntrykk av de er den eneste for deg og spesielle? Dette er ikke mannlig, bare drittsekk. Hvis du mener de to ordene er synonymer sier det mye om deg. Anonymkode: 5603f...787 2
MissIndependent45 Skrevet 7. september 2022 #11 Skrevet 7. september 2022 Flere enn meg som venter med popcorn klart for første innlegg fra en bitter mann som ikke får seg noe? 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #12 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan være hun bruker dem, ikke omvendt? Anonymkode: fb777...b2e Ts her. Det er jo gjensidig glede! Vi "utnytter' vel hverandre da! Anonymkode: 119b5...7a7 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #13 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg måtte ta en opptelling....😄 Akkurat nå så har jeg 5 stk meg treffer, ligger med og flørter med. Jeg liker og bryr meg om alle på sitt vis. De er hyggelige fyrer. Ingen forventer dating eller noe mer. Jeg åpner meldinger fra dem når jeg gidder....og jeg gir hver av dem inntrykket å være den eneste jeg har og at de er spesielle. Er jeg en kvinnelig mannlig mann?! Er det flere damer som "driver" slik? Anonymkode: 119b5...7a7 Jeg kjenner deg ikke og vet ikke mer enn det du skriver her. ...Men da jeg datet/flørtet/knulla skikkelig mange samtidig og på kort tid og følte meg svært maskulin, litt tøff og "on top of things", var jeg faktisk ekstremt sjuk og veldig selvdestruktiv. Det var mye rus i bildet, festet masse, begynte å få rare tanker og etter tre måneder med denne atferden da det stod på som verst, ble jeg innlagt. Ikke gjør det her mot deg selv, a. Det handler ikke om å være maskulin, feminin, dydig eller promiskuøs, det handler om å ta vare på seg selv. Litt som at du spiser sunnere når du vil ta vare på kroppen din, og spiser junkfood (eller ingenting) når du sliter med ting. Penisene til disse mennene er, vel, junkfood for deg nå. Tror jeg. Anonymkode: 220ce...715 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #14 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg måtte ta en opptelling....😄 Akkurat nå så har jeg 5 stk meg treffer, ligger med og flørter med. Jeg liker og bryr meg om alle på sitt vis. De er hyggelige fyrer. Ingen forventer dating eller noe mer. Jeg åpner meldinger fra dem når jeg gidder....og jeg gir hver av dem inntrykket å være den eneste jeg har og at de er spesielle. Er jeg en kvinnelig mannlig mann?! Er det flere damer som "driver" slik? Anonymkode: 119b5...7a7 Vet ikke hva du er, men det er jævlig ekkelt og dårlig gjort. Hvorfor gjør du det slik? Det er slemt og galt å holde på sånn. Hva får du ut av å bevisst leke med folk sine følelser slik? Null problem å date flere, så lenge man er åpen om det. Anonymkode: 77995...558 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #15 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kjenner deg ikke og vet ikke mer enn det du skriver her. ...Men da jeg datet/flørtet/knulla skikkelig mange samtidig og på kort tid og følte meg svært maskulin, litt tøff og "on top of things", var jeg faktisk ekstremt sjuk og veldig selvdestruktiv. Det var mye rus i bildet, festet masse, begynte å få rare tanker og etter tre måneder med denne atferden da det stod på som verst, ble jeg innlagt. Ikke gjør det her mot deg selv, a. Det handler ikke om å være maskulin, feminin, dydig eller promiskuøs, det handler om å ta vare på seg selv. Litt som at du spiser sunnere når du vil ta vare på kroppen din, og spiser junkfood (eller ingenting) når du sliter med ting. Penisene til disse mennene er, vel, junkfood for deg nå. Tror jeg. Anonymkode: 220ce...715 Du, sier du det fordi du HI er kvinne, eller fordi du tenker at alle som lever på den måten er følelsesmessig skada? Jeg tenker forsåvidt det siste, at det bare er en dårlig måte å leve på for alle, men tenker at HIs kjønn ikke spiller noen rolle. Anonymkode: fb777...b2e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #16 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg måtte ta en opptelling....😄 Akkurat nå så har jeg 5 stk meg treffer, ligger med og flørter med. Jeg liker og bryr meg om alle på sitt vis. De er hyggelige fyrer. Ingen forventer dating eller noe mer. Jeg åpner meldinger fra dem når jeg gidder....og jeg gir hver av dem inntrykket å være den eneste jeg har og at de er spesielle. Er jeg en kvinnelig mannlig mann?! Er det flere damer som "driver" slik? Anonymkode: 119b5...7a7 Når folk begynner å skrive sine fantasier her, da bør de gjøre noe annet. Anonymkode: 77e79...be6 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #17 Skrevet 7. september 2022 Var da veldig så sure folk ble i denne tråden? Hvor er det dette treffer folk? Jeg er ikke som deg, jeg har lett for å bli forelsket. Jeg tror det er et mindretall av kvinner som fungerer sånn som deg, men de finnes jo sikkert? Jeg kjenner glere menn som har det på den måten. Folk er veldig ulike i sine preferanser. Så lenge du er sikker på at du liker det du holder på med, ser jeg ingen problemer. (Så lenge du er noenlunde ærlig mot dem rundt deg). Anonymkode: 4c0a7...cca
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #18 Skrevet 7. september 2022 Du kan like gjerne ta betalt for å få noe igjen for all den liggingen...håper at du beskytter deg med kondom. Herpes, mykoplasma og andre plagsomme kjønnsykdommer er ikke kjekt å slite med i årevis. Ikke alle sykdommene oppdages og noen er resistente som gonore. Anonymkode: cad77...b25
lillevill Skrevet 7. september 2022 #19 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg måtte ta en opptelling....😄 Akkurat nå så har jeg 5 stk meg treffer, ligger med og flørter med. Jeg liker og bryr meg om alle på sitt vis. De er hyggelige fyrer. Ingen forventer dating eller noe mer. Jeg åpner meldinger fra dem når jeg gidder....og jeg gir hver av dem inntrykket å være den eneste jeg har og at de er spesielle. Er jeg en kvinnelig mannlig mann?! Er det flere damer som "driver" slik? Anonymkode: 119b5...7a7 En kvinnelig mannlig mann. Da tenker jeg på en homofil mann av typ stor og god "kosebjørn" Men om du er en kvinne så er du vel ikke en kvinnelig mann. 🙃🤪
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #20 Skrevet 7. september 2022 Trodde du kledde deg ut. Anonymkode: 8f042...e9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå