Gå til innhold

Maldivene, Mauritsius eller andre paradiser...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har prøvd før å høre om noen har vært på disse stedene, men prøver igjen da responsen var minimal.

Vi drømmer om å reise til et skikkelig paradis på bryllupsreisen vår, men det er litt dyrt desverre... Nåvel. Vi har ikke lyst til å dra til Thailand, for der kan vi jo møte naboen, og vi har vært i Mexico. Seychellene blir visst for dyrt.

Vurderer nå maldivene eller mauritsius. Eller et annet sydhavsparadis!

Noen tips?? Vi skal reise i mai. Vil gjerne vite priser, standard, reiseoperatør osv.

Og ikke foreslå greske øyer er dere snill, de er helt greie, men det er ikke det vi er ute etter!

Gjest Anonymous
Skrevet

www.messereiser.no

De er utrolig behjelpelige.

De prisene vi har fått, har ligget mellom 30 - 40 tusen for 14 dager på et 4 stjerners hotell.

Prisene er lave på Mauritius, 1/3 del av prisene i Norge.

Gjest gurimalla
Skrevet

Jeg anbefaler alltid Zanzibar, det er en sydhavsøy i det indiske hav. Helt herlig spør du meg. Her kan dere bo i resort hvis dere vil det, eller litt enklere i bungalow på stranden.

Jeg vet ikke hvem som arrangerer turer dit, men det er enkelt å fikse selv. Fly til Dar es Salaam og båt eller fly til Zanzibar.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ville egentlig anbefale Sri Lanka. Men både det og Maldivende er ikke anbefalte steder i mai.....

Store tjanser for veldig dårlig vær....

Men i Afrika er det jo mye flott!!!!

Skrevet

Får vel anbefale Kenya igjen jeg da. Mombasa. Der møter du IKKE naboen!!! :)

Vil bare tilbake jeg.

Skrevet

Jeg har skevet om Mauritius tidligere, du kan se hva jeg skrev her.

Gjest Anonymous
Skrevet

Reis heller til Brasil. Hele kysten fra Natal og opp til Fortalezo, er et paradis, og utrolig billig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...