Gå til innhold

Kjefter kjæresten din om barnet ditt kommer inn på natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjefter kjæresten din om barnet ditt kommer inn på natten? Vi har ikke barn sammen. Han har et barn selv, og om barnet Hannes kommer inn på natten er det ingen kjeft, kun mitt. Kjenner jeg er kvalm og vil kaste opp, han skrek ( snakket såå høyt ) at jeg måtte lukke vinduet, så truer han med å aldri sove her igjen når han skal på jobb. 

andre som har det sånn? Følte dette tok kaken. Alltid er det mitt barn det er sinne mot, frister å aldri se fyren igjen om han ikke kan oppføre seg.. 😕 

Anonymkode: 28870...21b

• Liker 4
  • Hjerte 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville sagt klart ifra at det ikke er ok at han snakker til barnet ditt på den måten. Han er ikke faren, og det er ikke han som skal disiplinerte barnet heller. 

Anonymkode: 85c0d...9b0

• Liker 19
  • Nyttig 6
Skrevet

Barndomstraumer ja.

Han er vel eksen din nå?

Anonymkode: 8279f...161

• Liker 28
  • Nyttig 8
Skrevet

Fikk vibber fra Christoffer saken. 

Anonymkode: 2830c...3b0

• Liker 10
Skrevet

Skrik og kjeft er aldri greit. Men, hvor frustrert/sint man blir kommer jo litt ann på alder på barnet og grunnen til at barnet kommer inn å vekker dere. Å bli vekket av en 10 åring som kommer inn fordi hen vil ha vann er litt mer frustrerende enn hvis en 4 åring kommer inn pga mareritt liksom.

Anonymkode: 573e0...3e1

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Når jeg var barn, og eks våkna av marerittene mine eller noe, så reiste da han hjem. Som ble min stefar til slutt. 😊 

• Liker 2
Skrevet

Narsissist .. Kom deg vekk

Anonymkode: 4c7c4...b4c

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skrik og kjeft er aldri greit. Men, hvor frustrert/sint man blir kommer jo litt ann på alder på barnet og grunnen til at barnet kommer inn å vekker dere. Å bli vekket av en 10 åring som kommer inn fordi hen vil ha vann er litt mer frustrerende enn hvis en 4 åring kommer inn pga mareritt liksom.

Anonymkode: 573e0...3e1

Barnet er 4, kommer inn pga tryggheten.

• Liker 2
  • Hjerte 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Fikk vibber fra Christoffer saken. 

What, jævlig sjuk ting å bare slenge ut da

Anonymkode: f4617...d82

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

What, jævlig sjuk ting å bare slenge ut da

Anonymkode: f4617...d82

Eneste jeg kom på av relevans til slike utbrudd. 

Normale folk går vel litt stille i dørene når det gjelder kjærestens barn, når man ikke engang er samboere. 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

kjefter kjæresten din om barnet ditt kommer inn på natten? Vi har ikke barn sammen. Han har et barn selv, og om barnet Hannes kommer inn på natten er det ingen kjeft, kun mitt. Kjenner jeg er kvalm og vil kaste opp, han skrek ( snakket såå høyt ) at jeg måtte lukke vinduet, så truer han med å aldri sove her igjen når han skal på jobb. 

andre som har det sånn? Følte dette tok kaken. Alltid er det mitt barn det er sinne mot, frister å aldri se fyren igjen om han ikke kan oppføre seg.. 😕 

Hadde kutta han ut, spesielt pga forskjellsbehandlingen av barna 

• Liker 21
  • Nyttig 5
Skrevet

«Hva gjør du her?» i en sur tone til barnet da barnet mitt kom inn og vekket eksen og meg. Hva gjør DU her, skulle man ha svart han - barnet sitt hjem, ungen var i huset først. Hva tror du barnet følte… som søkte trygghet… kast søppelmannen ut.

Anonymkode: 2ff90...4ad

• Liker 30
  • Hjerte 4
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

«Hva gjør du her?» i en sur tone til barnet da barnet mitt kom inn og vekket eksen og meg. Hva gjør DU her, skulle man ha svart han - barnet sitt hjem, ungen var i huset først. Hva tror du barnet følte… som søkte trygghet… kast søppelmannen ut.

Anonymkode: 2ff90...4ad

Dette. Lett. 

Anonymkode: 87f44...7d7

• Liker 10
Skrevet

Rødt flagg. Håper han er ex nå.

Anonymkode: 6f6f8...9d0

• Liker 9
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

(...)  han skrek ( snakket såå høyt ) at jeg måtte lukke vinduet, så truer han med å aldri sove her igjen når han skal på jobb. 

(...) frister å aldri se fyren igjen om han ikke kan oppføre seg.. 😕 

(...) Barnet er 4, kommer inn pga tryggheten.

Bannlys idioten fra barnets liv og hjem. Omgående. 

Anonymkode: b7be7...4d4

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Eks nå… Eller dere bare treffes uten barn, uten unntak. Ikke noe jammen vi skulle bare, det passer så bra eller det blir så mye styr, uten barn, kun uten barn. 

Du kan ikke prate eller forsøke å få ham til å forstå, eller mene at han burde endre seg. Han er den han er. Du må ivareta barnet ditt og gå. Det er barnet som betaler prisen om du somler. 

Du vil gjerne at han sover hos deg når han skal på jobb?  (Han truer med? det er naturlig at han ikke sover hos deg når han skal på jobb om han blir gretten av å bli vekket) Han høres mer fornuftig ut enn deg oppi dette. 

Anonymkode: 0be08...29e

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde gitt han 4 minutter på å kle på seg og komme seg ut av mitt og barnets hjem og aldri snakket med han igjen. 

Skrevet

Herregud.. er en slik mann det beste du kunne få? Skraper bånnen i bøtta eller?

Anonymkode: 626c2...6f7

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Om noen hadde skreket til barnet mitt, så hadde ikke det mennesket behøvd å true med å ikke å sove hos meg mer. Han hadde da allerede vært på vei hjem.

Håper virkelig du gjør det slutt! Om man tørr å vise slike sider når man bare er kjærester, tenk da om dere hadde blitt samboere! Stakkars barnet ditt, det må komme først.

• Liker 17
  • Nyttig 9
Skrevet

Hadde ALDRI akseptert at han hadde skreket til barna mine 🤬🤬🤬

Anonymkode: ac4cc...6b2

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...