AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Tenker Thailand, India, Kambodjsa, Bali etc. tanken på å bli syk slik i flere dager gjør meg ikke så ivrig på å dra. Anonymkode: 589cd...f85
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #2 Skrevet 6. september 2022 Har reist til de fleste av disse stedene, og mange andre. Har aldri vært dårlig i magen. Annet enn av springvann i Danmark en gang, så kjøper alltid vann, uansett hvor jeg er. Anonymkode: d32dd...d93
Pillarguri Skrevet 6. september 2022 #3 Skrevet 6. september 2022 India spesielt er "berømt" for å gi turistene magesyke. 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #4 Skrevet 7. september 2022 Anbefaler å ta Idoform Travel. Anonymkode: 9d4a3...a34
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #5 Skrevet 7. september 2022 Dette er grunnen til at jeg er skeptisk til å dra til visse deler av verden. Ikke bare for diare, men det er folk som får større problemer enn det også. Har venninner som har fått resistente bakterier og ei som måtte operere bort blindtarmen. Kanskje ekstreme tilfeller men likevel. Anonymkode: abe93...d51
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #6 Skrevet 7. september 2022 Det er ganske vanlig, vær ekstra nøye med hygiene og unngå gatemat. Sjekk ut Gutter Oil siden det faktisk er en greie i enkelte fattige land i Asia. Anonymkode: 4acad...fd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå