Gå til innhold

Noen her som har debutert seksuelt med BDSM?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som altså var jomfru fra før? Jeg vil gjerne høre om andre kvinners erfainger med å være sub. Jeg har aldri blitt penetrert men jeg veit ikke om jeg kan debutere på den måten, men jeg føre meg litt rådvill ettersom det å bli dominert gir meg en slags trygghet, men likevel så er jeg veldig redd når det kommer til at noen skal penetrere meg. Jeg føler at vanlig sex kan være så vanvittig kleint. 

Anonymkode: fb528...88b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppskriften på å bli mishandlet. Ikke debuter med noen innenfor bdsm!!!!

Anonymkode: 2c8dd...f13

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg veit offisielt ikke hva jeg skal gjøre med meg selv. Tror jeg aldri kommer til å mentalt klare å ha samleie. 

Skrevet

Det høres ikke ut som en god ide å debutere med bdsm.

For meg høres det ut som en bedre ide å jobbe med det mentale. Kanskje en ide å få hjelp? Sex skal jo først og fremst være deilig. Kjærlighet kan også gi trygghet. 💜

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Som altså var jomfru fra før? Jeg vil gjerne høre om andre kvinners erfainger med å være sub. Jeg har aldri blitt penetrert men jeg veit ikke om jeg kan debutere på den måten, men jeg føre meg litt rådvill ettersom det å bli dominert gir meg en slags trygghet, men likevel så er jeg veldig redd når det kommer til at noen skal penetrere meg. Jeg føler at vanlig sex kan være så vanvittig kleint. 

Det virker som at du har lekt litt og funnet en dominant du er trygg på?

Fordelen med å debutere seksuelt under bdsm er jo at du kan bruke stoppordene om det trenges.

Kleinhetsgaranti har du ikke uansett.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg veit offisielt ikke hva jeg skal gjøre med meg selv. Tror jeg aldri kommer til å mentalt klare å ha samleie. 

Da tror jeg du skal finne ut av dette med en proffesjonell. Psylolog seksolog eller lignende.

• Liker 3
Skrevet

Sex med bdsm, trenger ikke bety sex med heftig sadomasochisme. 

Om noen liker dominering, og har lyst på det i sitt sexliv, har lest seg opp. Har funnet en partner de er trygg på, og har kommunisert skikkelig med. Så ser jeg virkelig ikke problemet. 

• Liker 1
Skrevet
SlemUlv skrev (2 timer siden):

Sex med bdsm, trenger ikke bety sex med heftig sadomasochisme. 

Om noen liker dominering, og har lyst på det i sitt sexliv, har lest seg opp. Har funnet en partner de er trygg på, og har kommunisert skikkelig med. Så ser jeg virkelig ikke problemet. 

Jeg er litt enig, jeg tror det handler om man stoler på partner. 

Skrevet
Flintis skrev (3 timer siden):

Da tror jeg du skal finne ut av dette med en proffesjonell. Psylolog seksolog eller lignende.

Tviler på at en psykolog kan hjelpe meg med det. Kanskje heller en sexolog.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil råde deg til å etablere en trygg og stabil seksuell og følelsesmessig relasjon før du begynner å eksperimentere med BDSM.
Samtidig vil jeg overfor en erfaren person hevde at å eksperimentere med BDSM er en god måte å oppabeide tillit og følelsesmessig tilknytning på.

Å etablere tillit og trygghet er altså det viktigste. Veien dit er underordnet.

Gir svaret mitt mening?

• Liker 2
Skrevet
Snok1 skrev (13 timer siden):

Jeg vil råde deg til å etablere en trygg og stabil seksuell og følelsesmessig relasjon før du begynner å eksperimentere med BDSM.
Samtidig vil jeg overfor en erfaren person hevde at å eksperimentere med BDSM er en god måte å oppabeide tillit og følelsesmessig tilknytning på.

Å etablere tillit og trygghet er altså det viktigste. Veien dit er underordnet.

Gir svaret mitt mening?

Jo jeg skjønner at man burde stole på vedkommende. Jeg er egentlig veldig forsiktig, og ikke redd for å avvise, som er hvorfor ingen har kommet i buksene mine. Men jeg er ikke så flink på å prate om disse tingene. Det beste er at ting hadde kommet naturlig, med tillit selvfølgelig. 

jeg føler også at folk overdriver litt hvor farlig BDSM er. Kanskje fordi de ikke er interessert i det selv. Så klart ligger man ikke med hvem som helst.. 

• Liker 1
Skrevet

Det høres ut som tidenes verste ide, Ts. Jeg har vært i diverse bdsm-forhold gjennom noen tiår og det er definitivt ikke noe man bør drive med første gang man har sex. Heller ikke om det "kun" er dominansbiten det er snakk om.

Sex med en du er glad i bør ikke kjennes kleint ut. Da er det noen andre problemer i spill her som overhodet ikke bør overkommes ved at den andre dominerer deg. 

Hvorfor føler du det blir kleint? Gruer du deg for å være naken? Er du redd for at det skal gjøre vondt? Forbinder du sex med noe skammelig og flaut? Du må komme til bunns i hva som er problemet og deretter prøve å løse det. Løsningen er ikke at en annen person dominerer deg. Det er utrolig viktig å kjenne seg helt fri og i kontakt med sine egne følelser når man har penetrerende sex første gang, for å unngå at man opplever det som grenseoverskridende og ubehagelig i etterkant.

Anonymkode: 5e3a8...6df

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for avsporing. 

Christina82, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...