Gå til innhold

Jeg klarer ikke å slutte å skrive her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil egentlig ikke være her. Jeg synes dette forumet er ganske utrivelig og med en masse uinteressante diskusjoner. Likevel tar jeg meg selv i å svare i tråder her og der, nesten hver dag. Nå opprettet jeg denne tråden også! 

Er det noen som kan hjelpe meg med en KG detox? Det vil ikke hjelpe å slette brukeren, det er for lett å opprette en ny. 

Hvordan kan jeg bli kvitt denne uvanen med å gå inn her? 

Anonymkode: 79b67...757

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn en annen avhengighet. mye annet som utløser dopamin

Anonymkode: 98074...c18

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Samme her egentlig. Og enig i at det er et kjedelig forum med grusomme brukere utenom morsomme troll. Noen ganger tar jeg pauser for å scrolle på tiktok frem til jeg trenger en pause fra tiktok, da kommer jeg tilbake hit. 

Anonymkode: 94a6e...1f2

• Liker 2
Skrevet

Bare slutt å gå inn .

Anonymkode: f154a...e9f

Skrevet

Meld deg på freak 😋

Anonymkode: 4d29b...cad

Skrevet

Sjekke værmelding, lese en tilbudsavis, se nyheter, siste episode av en serie med innlagt KG-pause, starte kaffetrakteren, KG, fortsette serien, sove, spise, KG osv, osv.

Gjest AprilRyan
Skrevet

Ja, du er ikke alene, men jeg tror, og dette er ikke vondt ment, at om man har litt lite innhold i livet så blir det lettere å oppsøke denne type steder.

Jeg tror i hvert fall at det er derfor jeg er såpass mye nå, men satser på at det blir mindre når jeg gjør de endringene i livet mitt som jeg jobber med.

Man kan prøve å heller gjøre andre ting eller man kan laste ned en sånn app som hindrer deg i å gå inn på visse apper og nettsider. Man kan bestemme selv hvor lenge man ønsker å blokkere dem i løpet av dagen.

Skrevet

Jeg er helt enig. Dette kan gjøre en avhengig. Jeg er her fordi jeg er syk, begynte når jeg var under sykemelding, nå er jeg på AAP på 4 året. innom mer eller mindre hver dag. Tror mange har det likt dessverre. Man ser jo her hvordan folk svarer. Tror mange som er her ikke har mye å fylle livet med, er syke som meg etc.

Det er trist. Men sant

Anonymkode: 43e1e...d17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...