Gå til innhold

Reaksjon i etterkant av innkjøring i barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha opplevd en vellykket innkjøring i barnehagen, hvor mange har erfart at barnet får en reaksjon etterhvert? Når endrer det seg og hvor lenge varte det? 

Anonymkode: 1c5d3...f7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanlig! Som regel etter en måneds tid, og det kan vare alt fra et par uker til noen mnd…

Skrevet

Veldig vanlig. Det pleier å gå seg til etter noen uker. Har jobbet på småbarns i ti år og det er mange som opplever det. 

Anonymkode: af5f0...dab

Skrevet

Det er som flere skriver veldig individuelt og vanlig. Noen får på en måte ut alle følelsene sine i starten og får derfor ikke denne reaksjonen senere andre barn får denne reaksjonen etter en tid. Ofte er denne kraftigere enn de som gjerne er litt mye i starten og får alt ut da❤

Skrevet

Hva slags reaksjon er det snakk om? Jeg spør fordi min nettopp har begynt, så vet jeg hva som kanskje kommer:)
Her har det gått veldig greit i begynnelsen, annet enn at han er veldig sliten når han har vært der mer enn 5 timer og våkner litt mer på natt enn han har pleid. Har regnet med at det går over når det blir fast rutine. Men han går heller ikke fulltid og blir gjerne levert sent/hentet tidlig de dagene han er der.

Anonymkode: fd9e9...d79

Skrevet

Det er helt normalt. Barnet opplever at livet er endret og at endringen er varig. Det går seg til. De ansatte i barnehagen er godt kjent med dette. 

Anonymkode: 065b4...1ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...