AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Jeg har vært uheldig å brekke båtbeinet i hånden og lurte på om noen har opplevd det samme? Hvor lenge hadde dere gips og kunne dere bruke armen normalt etter gips fjerning? Har hatt gipsen i fire dager, men skal på kontroll om to uker og da var det snakk om å bytte til en annen og litt mindre gips. Anonymkode: 40e9d...b79
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #2 Skrevet 6. september 2022 Jeg knakk et bein ved håndleddet for to år siden. Jeg ventet seks uker før jeg fjernet gipsen, men tror jeg kunne tatt den bort før, for benet var helt grodd da. Jeg hadde bare ett problem med hele greiene, og det var at den som gipset armen min, rett og slett gipset for stramt, slik at jeg ikke kunne bruke hånda mens jeg hadde gips, og hånda ble også klemt sammen og ble annerledes etterpå. Jeg har vært dårlig på å strekke og trene den etterpå, så den er enda ikke helt slik den var. Etter min erfaring er det viktigste å bruke hånda, og å bruke armen så nær opptil normalt som mulig mens du har gips, slik at ikke musklene forsvinner på den siden, for det er det som gjør det vanskelig å bruke armen etterpå. Anonymkode: c4e42...e97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå