AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Har møtt en mann som jeg har det fint med, men når det kommer til det seksuelle så blir det rart og klønete. Jeg liker, og er vant med erfarne menn som tar styringa. Mannen jeg har møtt nå har lite erfaring og virker veldig usikker i senga, så det blir litt rar stemning. Er som om han ikke vet hva han gjør. Skulle nesten tro han ikke hadde noe erfaring men han sier han har det. Noen som har opplevd dette som vet om det går seg til? Jeg prøver selvfølgelig siden vi har det fint ellers, men savner skikkelig sex. Vi er begge 30 år og har hatt sex 3 ganger. Anonymkode: 45256...ae3
Pilga Skrevet 6. september 2022 #2 Skrevet 6. september 2022 De situasjonene jeg har kommet bort i har ordnet seg ganske greit! Det har nok noe med at jeg har vist hvordan jeg ønsker det. Man må være ganske tålmodig i starten under "opplæring" og mange frustrerte situasjoner kan melde seg. Men det blir veldig bra til slutt! man ender jo opp med å forme partneren slik man ønsker det Sånn er det jo for så vidt med alle partnere man har over tid! man tilpasser seg og endrer seg til hverandre. Den eneste knipen her, er om han er for stolt/"selvsikker" til at han ikke vil bli fortalt/lært hvordan du ønsker det. Har også vært borte i noen som er bestemt seg for å kjøre eget løp, uavhengig av hva jeg har sagt jeg ønsker det. Men hvis han hører på deg, så blir dette veldig bra ta en kveld der dere utveksler fantasier og hva dere liker/tenner på! Det kan bli ålright for dere begge, og du blir mer kjent med han også. 1
MissIndependent45 Skrevet 6. september 2022 #3 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har møtt en mann som jeg har det fint med, men når det kommer til det seksuelle så blir det rart og klønete. Jeg liker, og er vant med erfarne menn som tar styringa. Mannen jeg har møtt nå har lite erfaring og virker veldig usikker i senga, så det blir litt rar stemning. Er som om han ikke vet hva han gjør. Skulle nesten tro han ikke hadde noe erfaring men han sier han har det. Noen som har opplevd dette som vet om det går seg til? Jeg prøver selvfølgelig siden vi har det fint ellers, men savner skikkelig sex. Vi er begge 30 år og har hatt sex 3 ganger. Anonymkode: 45256...ae3 Huh? 3 GANGER, eller 3 partnere? Hvis det er tre ganger så er ingen av dere vant til noe som helst.
Flintis Skrevet 6. september 2022 #4 Skrevet 6. september 2022 MissIndependent45 skrev (2 minutter siden): Huh? 3 GANGER, eller 3 partnere? Hvis det er tre ganger så er ingen av dere vant til noe som helst. Jeg forstår det som at de har hatt sex med hverandre 3 ganger🤔 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #5 Skrevet 6. september 2022 Kan ikke si hva du skal gjøre men for meg er seksuell kjemi noe som enten er der eller ikke. Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke giddet å ta det der videre Anonymkode: f6835...d27
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #6 Skrevet 6. september 2022 MissIndependent45 skrev (4 minutter siden): Huh? 3 GANGER, eller 3 partnere? Hvis det er tre ganger så er ingen av dere vant til noe som helst. Hvor lang tid tar det da? 🤔 det kommer vel helt an på personen.. Anonymkode: ef1d0...699
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #7 Skrevet 6. september 2022 MissIndependent45 skrev (4 minutter siden): Huh? 3 GANGER, eller 3 partnere? Hvis det er tre ganger så er ingen av dere vant til noe som helst. Tre ganger med hverandre. Hun har hatt sex med erfarne menn før, han påstår han har erfaring fra før men virker uerfaren. Anonymkode: f6835...d27
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #8 Skrevet 6. september 2022 Vi har hatt sex 3 ganger med hverandre ja. Vet ikke helt hva hans erfaring er fra før, men jeg har mye erfaring med flere menn. TS Anonymkode: 45256...ae3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #9 Skrevet 6. september 2022 ja, men jeg orket ikke mer etter tre runder med han. Anonymkode: f2751...a56
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #10 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vi har hatt sex 3 ganger med hverandre ja. Vet ikke helt hva hans erfaring er fra før, men jeg har mye erfaring med flere menn. TS Anonymkode: 45256...ae3 Kanskje dere kan prøve noe annet enn det dere har gjort i såfall, om du ikke føler at det fungerer. Kan du f.eks be han om å ta styringen, eller kanskje du skal ta styringen selv? Det er jo mulig at dere blir tryggere på hverandre etter hvert. Anonymkode: ef1d0...699
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå