AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Skal male om veggene på kjøkkenet, som per nå er malt i klassisk hvitt. Ønsker en varm nøytral farge som passer fint til koksgrått? Har kikka på elephant's breath, skagen fra Jotun samt flere. Men er usikker. Kjøkkenet har lyst eikegulv. Tar gjerne i mot tips Anonymkode: 94afa...d11
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #2 Skrevet 7. september 2022 Alt passer til grått. Grått er jo ikke en farge, det er en blanding av hvitt og sort. Anonymkode: 53861...32a 1
Leo Skrevet 7. september 2022 #3 Skrevet 7. september 2022 Mine favoritter er "Skagen" og "Granskygge". Førstnevnte er en greige farge som tåler all slags lys uten å bli grå/rosa/grønn/lilla. Hvis du trives med en grønntone, men ikke vil male grønt, så er sistnevnte kjempefin.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #4 Skrevet 7. september 2022 Ta med deg en skapdør på malebutikken og få analysert fargen på døra der. Ncs-Fargekoden som du får til svar vil gi deg en pekepinn på hva som passer på veggen. Legg merke til bokstavene i Fargekodene : https://www.ifi.no/koden-til-farger-som-funker-sammen# Anonymkode: e8cea...528
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #5 Skrevet 7. september 2022 Sand! Den går godt til både bomull og annen hvit. Anonymkode: d9690...353
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #6 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sand! Den går godt til både bomull og annen hvit. Anonymkode: d9690...353 Enig i sand! veldig lite svart i den, i motsetning til soothing beige. Anonymkode: 5fa74...2be
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #7 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sand! Den går godt til både bomull og annen hvit. Anonymkode: d9690...353 Den har blitt rosa i alle mine rom uansett hvilket lys/ikke naturlig lys som var i rommet. Måtte male om. Ellers er det umulig å si TS, du må prøve deg frem. Anonymkode: 5ae01...aef
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #8 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den har blitt rosa i alle mine rom uansett hvilket lys/ikke naturlig lys som var i rommet. Måtte male om. Ellers er det umulig å si TS, du må prøve deg frem. Anonymkode: 5ae01...aef Ikke så rart siden den har hele 30% rødhet Kanskje sans hadde vært mer passende for deg om du ikke vil ha det så rødt? Anonymkode: 5fa74...2be
Gjest PanteneProVVV Skrevet 7. september 2022 #9 Skrevet 7. september 2022 Riktig nyanse av rosa er nydelig til koksgrå. Jeg ville ikke gått for grønt siden det blir for tungt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå