AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Dater en mann, og han liker liksom alt med meg, samtidig som jeg ikke føler han egentlig bryr seg om å vite ting om meg. Føler egentlig han bare vil ha noen og tar den han kan få, samme hvem det er. Jeg føler meg ikke så spesiell, men samtidig vet jeg ikke om det er slik for han. Flere som føler det slik iblant? Dere menn, dater dere ofte noen fordi dere ikke får noen andre? Anonymkode: 9be5a...26f 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #2 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dater en mann, og han liker liksom alt med meg, samtidig som jeg ikke føler han egentlig bryr seg om å vite ting om meg. Føler egentlig han bare vil ha noen og tar den han kan få, samme hvem det er. Jeg føler meg ikke så spesiell, men samtidig vet jeg ikke om det er slik for han. Flere som føler det slik iblant? Dere menn, dater dere ofte noen fordi dere ikke får noen andre? Anonymkode: 9be5a...26f Vær mer kritisk til hvem du bruker din dyrebare tid på. Høres ikke ut som noe å samle på. Anonymkode: ff480...e22 11
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #3 Skrevet 6. september 2022 Jeg har inntrykk av at menn på tinder kan være sånn etter hva jeg lester her inne. De virker ganske desperate på at bare NOEN skal date dem. Anonymkode: d7404...b6d 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #4 Skrevet 6. september 2022 Hør på podcasten Kjærlighetsmønster og lær deg å bli glad i deg selv. Da godtar du ikke slikt! Anonymkode: ff480...e22 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #5 Skrevet 6. september 2022 Er ofte sånn. Mennene bryr seg ikke om at du er et menneske med egne interessert,bakgrunn,lidenskaper osv og prøver ikke å bli ordentlig kjent med den du er. De vil bare ha en dame og ser på dame som et ikke-interessant menneske utenom for sex og oppmerksomhet Anonymkode: 7c5f3...b9b 11 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #6 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vær mer kritisk til hvem du bruker din dyrebare tid på. Høres ikke ut som noe å samle på. Anonymkode: ff480...e22 Enig dette Anonymkode: 7c5f3...b9b
Møffins Skrevet 6. september 2022 #7 Skrevet 6. september 2022 Så drit i å møt han om du føler det??? Ser ikke helt problemet ditt om det er det du føler, er vel så enkelt som å enten spørre han hvorfor han er slik eller drite i han? 4
FlikkFlakk Skrevet 6. september 2022 #8 Skrevet 6. september 2022 Ikke bruk tiden din på han, det finnes så mange andre menn der ute 😘 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #9 Skrevet 6. september 2022 Da kan jo du heller date noen andre. Anonymkode: 37847...502 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #10 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er ofte sånn. Mennene bryr seg ikke om at du er et menneske med egne interessert,bakgrunn,lidenskaper osv og prøver ikke å bli ordentlig kjent med den du er. De vil bare ha en dame og ser på dame som et ikke-interessant menneske utenom for sex og oppmerksomhet Anonymkode: 7c5f3...b9b Det er dessverre ofte slik ja. Det begynner allerede ved dating. Han forteller mye om seg selv, og ønsker oppmerksom lytter. Vil han date deg videre mener han at han har gitt deg oppmerksomhet, på de to tingene han er opptatt av: Du er sexy nok for ham, du virker som å kunne være en god partner for ham. De fleste av oss dater, er sammen med og gift med menn som ikke har særlig større interesse for hvem vi er enn det. Vi kunne trolig samtlige utfordret våre menn på å svare på ti personlige og vesentlige opplysninger om oss, og samtlige hadde svart mer feil enn våre venninner. Elsker gjør de ofte likevel. Elsker hvem vi er for dem. Anonymkode: 7ac45...17e 9 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #11 Skrevet 7. september 2022 Han siste jeg data virka veldig opptatt av at jeg skulle passe inn i hans liv. Jeg måtte være på den og den måten fordi sånn var han. Han var ikke så interessert i å vite jeg skjønne hvorfor jeg er som jeg er. Også gav han meg silende Treatment når han ikke fikk det som han ville. Han var på ingen måte en enkel person selv både i livsstil og bagasje fra tidligere, men det skulle jeg selvfølgelig forstå og akseptere, men han skulle ikke gjengjelde det samme for meg. Anonymkode: d7404...b6d 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #12 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det er dessverre ofte slik ja. Det begynner allerede ved dating. Han forteller mye om seg selv, og ønsker oppmerksom lytter. Vil han date deg videre mener han at han har gitt deg oppmerksomhet, på de to tingene han er opptatt av: Du er sexy nok for ham, du virker som å kunne være en god partner for ham. De fleste av oss dater, er sammen med og gift med menn som ikke har særlig større interesse for hvem vi er enn det. Vi kunne trolig samtlige utfordret våre menn på å svare på ti personlige og vesentlige opplysninger om oss, og samtlige hadde svart mer feil enn våre venninner. Elsker gjør de ofte likevel. Elsker hvem vi er for dem. Anonymkode: 7ac45...17e Spot on! Som en mannlig bruker her inne klarte å prestere å si "Kvinner er skapt for menn" 🤦♀️ Jommen ikke rart at flere og flere kvinner tar avstand fra å ha parrelasjoner med menn og er lykkeligere og sunnere som single! Anonymkode: 7c5f3...b9b 9 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #13 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Spot on! Som en mannlig bruker her inne klarte å prestere å si "Kvinner er skapt for menn" 🤦♀️ Jommen ikke rart at flere og flere kvinner tar avstand fra å ha parrelasjoner med menn og er lykkeligere og sunnere som single! Anonymkode: 7c5f3...b9b Hvis du tenker på diskusjonen fra i går, så drar du det litt langt nå, med feilsitering bl.a. Anonymkode: 71daf...9e4 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #14 Skrevet 7. september 2022 Min eks og mange menn vil bare ha en dame å være sammen med. Det spiller ikke så stor rolle hvem du er og hva slags personlighet du har, de er ute etter noen som er der så de slipper å være alene og må gjøre alt husarbeidet selv. Anonymkode: 1bb38...93b 6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #15 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min eks og mange menn vil bare ha en dame å være sammen med. Det spiller ikke så stor rolle hvem du er og hva slags personlighet du har, de er ute etter noen som er der så de slipper å være alene og må gjøre alt husarbeidet selv. Anonymkode: 1bb38...93b En bangmaid, som de kaller det på Reddit. Anonymkode: cf279...b18 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #16 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Han siste jeg data virka veldig opptatt av at jeg skulle passe inn i hans liv. Jeg måtte være på den og den måten fordi sånn var han. Han var ikke så interessert i å vite jeg skjønne hvorfor jeg er som jeg er. Også gav han meg silende Treatment når han ikke fikk det som han ville. Han var på ingen måte en enkel person selv både i livsstil og bagasje fra tidligere, men det skulle jeg selvfølgelig forstå og akseptere, men han skulle ikke gjengjelde det samme for meg. Anonymkode: d7404...b6d Sånt noe har jeg vært borti også. "Vårt liv" skulle egentlig være hans liv, bare med meg inni. Sånn vil ikke jeg ha det, "vårt liv" må bestå av like mye mitt liv og mine behov som av hans, og jeg må definere mine ønsker og mine behov selv, på samme måte som han må definere sine behov og forventninger. Dårlig kvinnesyn og konservative holdninger ser jeg som skikkelig alarmklokke, en bra mann er feminist, de skjønner det der av seg selv. Anonymkode: 2d1e5...b57 10
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #17 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min eks og mange menn vil bare ha en dame å være sammen med. Det spiller ikke så stor rolle hvem du er og hva slags personlighet du har, de er ute etter noen som er der så de slipper å være alene og må gjøre alt husarbeidet selv. Anonymkode: 1bb38...93b Dette tror jeg dessverre er ganske vanlig blant mange menn. Ikke alle, men mange, og en ekstremt stor overvekt av mennene som henger på KG er sånn. De ser ikke på kvinner som individer og forstår ikke at kvinner har egenverdi. Kvinner er bare en stor masse, og har kun som funksjon å være et redskap som gjør livet deres mer behagelig. Om man spør KG-menn hvordan drømmedama er så ramses det opp trekk ved utseendet hennes, og om personlighetstrekk nevnes så kan det gjerne oppsummeres som at hun er oppofrende og selvutslettende. Hun skal matche møblementet, men ta minst mulig plass, synes, men ikke høres, være lydig og se pen og søt ut så han får skryt fra kompiser. Jeg spurte i en annen tråd en gang om det kun var utseende som var viktig, samt at hun ikke stilte krav til ham. Om de ikke ønsket seg en samtalepartner og venn de skulle klare både gode og dårlige tider med. Da fikk jeg flere svar om at de hadde venner å snakke med, og venner og familie å klare seg gjennom gode og dårlige tider med, de trengte ikke flere av den sorten. Det de trengte var en å ha sex med og en til å gjøre minst halvparten av husarbeidet, helst mer, aller helst alt. Og når menn velger partner på denne måten er det heller ikke rart at mange forhold ryker, og det er heller ikke rart at den som oftest går er kvinnen. Han har det jo bra i forholdet, han har en som stiller opp på sex og gjør husarbeid, som ikke stiller krav og som ser passe bra ut. Hun derimot føler seg ikke sett, elsket og verdsatt for fem øre, for hun ble valgt omtrent på samme måte som en sofa eller et maleri. Anonymkode: df062...9bf 7 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #18 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette tror jeg dessverre er ganske vanlig blant mange menn. Ikke alle, men mange, og en ekstremt stor overvekt av mennene som henger på KG er sånn. De ser ikke på kvinner som individer og forstår ikke at kvinner har egenverdi. Kvinner er bare en stor masse, og har kun som funksjon å være et redskap som gjør livet deres mer behagelig. Om man spør KG-menn hvordan drømmedama er så ramses det opp trekk ved utseendet hennes, og om personlighetstrekk nevnes så kan det gjerne oppsummeres som at hun er oppofrende og selvutslettende. Hun skal matche møblementet, men ta minst mulig plass, synes, men ikke høres, være lydig og se pen og søt ut så han får skryt fra kompiser. Jeg spurte i en annen tråd en gang om det kun var utseende som var viktig, samt at hun ikke stilte krav til ham. Om de ikke ønsket seg en samtalepartner og venn de skulle klare både gode og dårlige tider med. Da fikk jeg flere svar om at de hadde venner å snakke med, og venner og familie å klare seg gjennom gode og dårlige tider med, de trengte ikke flere av den sorten. Det de trengte var en å ha sex med og en til å gjøre minst halvparten av husarbeidet, helst mer, aller helst alt. Og når menn velger partner på denne måten er det heller ikke rart at mange forhold ryker, og det er heller ikke rart at den som oftest går er kvinnen. Han har det jo bra i forholdet, han har en som stiller opp på sex og gjør husarbeid, som ikke stiller krav og som ser passe bra ut. Hun derimot føler seg ikke sett, elsket og verdsatt for fem øre, for hun ble valgt omtrent på samme måte som en sofa eller et maleri. Anonymkode: df062...9bf Tror egentlig det er en grunn til at mange menn nesten synes det er en fordel med lavt utdanna dame. Lite ressurser hos dama = få krav til mannen, siden hun trenger ham (huset hans, hjelpen hans og pengene hans) mer enn han trenger henne. Anonymkode: 2d1e5...b57 8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #19 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror egentlig det er en grunn til at mange menn nesten synes det er en fordel med lavt utdanna dame. Lite ressurser hos dama = få krav til mannen, siden hun trenger ham (huset hans, hjelpen hans og pengene hans) mer enn han trenger henne. Anonymkode: 2d1e5...b57 For ikke å glemme at hun da gjerne har en jobb hun lett kan lures til å si opp, for å gå hjemme og stelle for ham. En lavt utdannet kvinne har oftere en sliterjobb hun ikke er voldsomt glad i, enn en kvinne med høyere utdannelse. Og jeg er heller ikke så overbevist om at preferansen for unge kvinner kun handler om at de er penere. Yngre mennesker har mindre erfaring og er mer naive, det vil ofte være lettere for en mann å overbevise en 20-åring om å være en del av møblementet, enn det vil med en 35-åring. Anonymkode: df062...9bf 5 6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #20 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For ikke å glemme at hun da gjerne har en jobb hun lett kan lures til å si opp, for å gå hjemme og stelle for ham. En lavt utdannet kvinne har oftere en sliterjobb hun ikke er voldsomt glad i, enn en kvinne med høyere utdannelse. Og jeg er heller ikke så overbevist om at preferansen for unge kvinner kun handler om at de er penere. Yngre mennesker har mindre erfaring og er mer naive, det vil ofte være lettere for en mann å overbevise en 20-åring om å være en del av møblementet, enn det vil med en 35-åring. Anonymkode: df062...9bf Tror også det kan være sånn. Innmari kjipt, for jeg kjenner jeg er ferdig med å bli utnytta som selskapsdame, hushjelp og omsorgsgiver for en voksen mann. Og det er de som vil ha seriøse forhold, på de betingelsene der... Anonymkode: 2d1e5...b57 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå