Gå til innhold

Jeg bor hos bror midlertidig, føler meg som tjener

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor nå for tiden hos min bror fordi niesen min ber meg innstendig være her en stund. Jeg ser hun har en periode der hun har behov for omsorg og "morskjærlighet"  og hun har ikke mor. Hun er ungdom. 

Det som er at jeg selv leier leilighet. Både min bror og søsken og mine foreldre ser på meg som mislykkes, da jeg heller ikke har fast jobb. 

Min bror er ikke takknemlig at jeg er her og gir hans datter kvalitetstid. Han er relativt velstående. Han har bedt vaskehjelp holde øye med meg.  Han snakker ikke med meg.  Jeg føler meg rett og slett ydmyket. 

Ingen i familien verdsetter at jeg er her for niesen. De tror jeg er her for å få gratis mat og bo i et fint hus. 

Niesen er stort sett beskyttet av konflikter mellom oss og kjenner ikke til hvordan jeg behandles. 

Han har selv ikke tid til å ha kvalitetstid med sin datter.   

Samtidig klarer jeg ikke tåle å bli ydmyket mer.  Skjønner ikke hva jeg skal gjøre. 

Anonymkode: d02cf...511

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelt: Dra tilbake til deg selv! Datteren hans er hans ansvar, og om hun trenger deg så mye, så er hun stor nok til å ta bussen. 

Anonymkode: 2a7b3...983

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor i alle dager ber han vaskehjelpen holde et øye med deg? 
Jeg hadde ikke holdt ut den tilværelsen særlig lenge. Innbiller de seg at du er der for å snylte, kan du like gjerne bare dra og la de klare seg selv. Hva om du heller inviterer niesen din til å bo en periode hos deg, dersom du og henne har mulighet til det?

Anonymkode: c1391...264

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor i alle dager ber han vaskehjelpen holde et øye med deg? 
Jeg hadde ikke holdt ut den tilværelsen særlig lenge. Innbiller de seg at du er der for å snylte, kan du like gjerne bare dra og la de klare seg selv. Hva om du heller inviterer niesen din til å bo en periode hos deg, dersom du og henne har mulighet til det?

Anonymkode: c1391...264

Det som er at niesen har skole og jeg bor litt lengre unna. Hun er deppa nå for tiden

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Enkelt: Dra tilbake til deg selv! Datteren hans er hans ansvar, og om hun trenger deg så mye, så er hun stor nok til å ta bussen. 

Anonymkode: 2a7b3...983

Ja, det beste er nok å dra tilbake. Bare en ting at jeg er veldig tilknyttet datteren hans. Jeg har passet henne da hun var barn osv.  Hun ser opp til meg. 

• Hjerte 1
Skrevet

Det er din bror sitt hus.

Du kan ikke bare flytte inn til noen fordi en tenåring vil det....

Veldig spesielt....

Anonymkode: e7678...a16

• Liker 6
Skrevet

Dra hjem

Ha kontakt med din niese  

Anonymkode: 18a7a...a21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...