Gå til innhold

Kona vil gå i dressbukser og være mannlig hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er litt uvant og rart

Anonymkode: 20655...59d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dressbukse på damer var jo stuereint på 80-tallet og kan da umulig være spesielt kontroversielt i 2022. Ikke synes jeg det er spesielt mannlig heller.

Anonymkode: db314...4b8

• Liker 11
Skrevet

Som biolog så blir jeg utrolig provosert av dette. Jeg vet bedre enn de fleste at kjønn finnes det kun to av - HAN og HENNE. Kvinner skal ikke gå i herreklær og leke gud og bestemme selv hvordan de ønsker å fremstå, be henne få på seg kjole! Hva blir det neste, kjønnsnøytrale klær? Håper ikke disse "damene" skal begynne med sånt piss her i landet også!!

Anonymkode: c16f2...4b4

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Som biolog så blir jeg utrolig provosert av dette. Jeg vet bedre enn de fleste at kjønn finnes det kun to av - HAN og HENNE. Kvinner skal ikke gå i herreklær og leke gud og bestemme selv hvordan de ønsker å fremstå, be henne få på seg kjole! Hva blir det neste, kjønnsnøytrale klær? Håper ikke disse "damene" skal begynne med sånt piss her i landet også!!

Kjønnsnøytrale klær finnes allerede, det er egne merker som reklameres for, husker ikke navnet men det blir for dumt synes jeg..

Anonymkode: 54c54...11f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vet ikke om du er seriøs, men det finnes faktisk bukser som er laget for kvinnelige former også. Dette har ingenting med biologi å gjøre, så jeg håper virkelig ikke du er biolog...

Anonymkode: db314...4b8

• Liker 4
Skrevet

Ok, takk for opplysningen 

Anonymkode: 49174...922

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Vet ikke om du er seriøs, men det finnes faktisk bukser som er laget for kvinnelige former også.

Det er en sannhet med modifikasjoner, i alle fall når det kommer til dressbukser 😸

Anonymkode: 40bd6...1d8

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Har du begynt på Blindern i høst eller noe sånt?

Har du den minste peiling på vitenskapelig metode, så vet du også at vitenskapen ikke lefler med moral.

Anonymkode: 40bd6...1d8

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hadde en mann bedt meg få på meg noe annet, hadde den mannen raskt blitt singel. Jeg går i de klærne jeg liker og som passer meg, ikke hva en idiot av en mann måtte mene.

• Liker 2
Skrevet
MissIndependent45 skrev (23 minutter siden):

Hadde en mann bedt meg få på meg noe annet, hadde den mannen raskt blitt singel. Jeg går i de klærne jeg liker og som passer meg, ikke hva en idiot av en mann måtte mene.

Javel jeg håper det er kvinneklær da, hvis ikke forræder du kjønnet ditt som du tydeligvis er så stolt av. Jeg lar ingen dum liten kvinne fortelle meg om noe hun ikke vet noe om. 

Skrevet

🥸

Anonymkode: 72fa3...30d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om du er biolog burde du kjempet for skjørt til menn og bukser til kvinner basert på vår anotomi

Anonymkode: 494db...e63

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om du er biolog burde du kjempet for skjørt til menn og bukser til kvinner basert på vår anotomi

Anonymkode: 494db...e63

Det er usømmelig for kvinner å gå i bukser. Når de bruker bukse så bøyer de seg ned med hoftene slik at noen kan se ned blusen dems og puppene kan falle ut, men om de bruker skjørt bøyer de seg i knærne og holder en korrekt holdning. Så anatomisk så gir dette mest mening. Skjørt får menn i skottland holde seg til. Noen menn kan få veldig lange baller og derfor er det viktig med noe som sitter tett rundt skrittet.

Skrevet

Hva blir det neste; egen jobb??

Anonymkode: 72fa3...30d

• Liker 5
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Det er usømmelig for kvinner å gå i bukser. Når de bruker bukse så bøyer de seg ned med hoftene slik at noen kan se ned blusen dems og puppene kan falle ut, men om de bruker skjørt bøyer de seg i knærne og holder en korrekt holdning. Så anatomisk så gir dette mest mening. Skjørt får menn i skottland holde seg til. Noen menn kan få veldig lange baller og derfor er det viktig med noe som sitter tett rundt skrittet.

Rareste trolling på KG så langt :popcorn: 

Kvinner begynte å gå med bukser under den første verdenskrigen for å kunne bidra med krigen. Det var ikke lengre trygt eller praktisk å gå med skjørt eller kjole. 

Ikke alle kvinner går med bluser så en bukse er uansett helt innenfor. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dagens! 😂

Anonymkode: 57a70...22e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du er ikke mye biolog. Da hadde du hatt vett på å skille mellom sosialt og biologisk kjønn. Du er ikke akademiker en gang, for dette er HELT elementært. Biologien som fag vil trekke grenser for hv a den kan ai noe om, det gjør alle akademiske fag. Den kan si noe om biologisk kjønn, men ikke kjønnsroller, normer og sosialt kjønn.

Anonymkode: 33b12...2a4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Som biolog så blir jeg utrolig provosert av dette. Jeg vet bedre enn de fleste at kjønn finnes det kun to av - HAN og HENNE

Kjønn er ikke noe man er fra biologiens side, det er noe man velger alt etter hva man føler for.

Som biolog er det rart at du ikke har fulgt med i utviklingen, og du burde vite at i 2022 er man hva man vil. 

Anonymkode: f5271...05a

• Liker 4
Skrevet
MissIndependent45 skrev (10 timer siden):

Rødstrømper er litt morsomme......menn er idioter,mens du foretrekker å skrive og kle deg som en mann 🙂

Anonymkode: 02060...78e

Skrevet

Nei det vil hun ikke, men du liker å trolle fordi du vet hva slags svar som kommer. Seriøst, du mobber. Og liker det. Æsj

Anonymkode: 282ab...7a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...