AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Hvilke konkrete steg for å bli mer attraktiv? Dårlige og vage svar som «blir mer selvsikker» og «ikke bry deg om andre» hjelper ikke. Nå tenker jeg må hvilke endringer man burde gjør med utseende. Alt fra hårklipp, klesstil, sminke, vekt. Ting som personlighet er også innenfor. Anonymkode: 41709...fdb 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #2 Skrevet 6. september 2022 Hva er utgangspunktet? God hygiene og å være i god form er vel det viktigste. Aner ikke hvor du er «i prosessen». Anonymkode: 2eaa5...ae0
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #3 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er utgangspunktet? God hygiene og å være i god form er vel det viktigste. Aner ikke hvor du er «i prosessen». Anonymkode: 2eaa5...ae0 Jeg er litt overvektig. Er ikke så flink med klær eller sminke. Dårlig selvtillit også. - Ts Anonymkode: 41709...fdb
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #4 Skrevet 6. september 2022 Menn liker kvinner med selvtillit uansett hvordan kroppen er. Kanskje ikke svaret du vil ha. Anonymkode: 4bf58...8ad 5 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #5 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Menn liker kvinner med selvtillit uansett hvordan kroppen er. Kanskje ikke svaret du vil ha. Anonymkode: 4bf58...8ad Ikke hvis kvinnen ser ut som et dass… så nei svar er lite til hjelp 🥲 Anonymkode: 41709...fdb 3 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 6. september 2022 #6 Skrevet 6. september 2022 Utseendemessig er god hygiene og pene tenner første skritt. Folk som lukter vondt eller har råtne tenner er det svært få som ønsker å være kjæreste med. Neste skritt er å ha normal vekt. Nå er det jo blitt så vanlig å være overvektig at man nesten automatisk blir sett på som attraktiv om man er slank
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #7 Skrevet 6. september 2022 Anonymus Notarius skrev (9 minutter siden): Utseendemessig er god hygiene og pene tenner første skritt. Folk som lukter vondt eller har råtne tenner er det svært få som ønsker å være kjæreste med. Neste skritt er å ha normal vekt. Nå er det jo blitt så vanlig å være overvektig at man nesten automatisk blir sett på som attraktiv om man er slank Takk for tips Anonymkode: 41709...fdb 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #8 Skrevet 6. september 2022 Det er jo vanskelig å si når vi ikke veit hvordan du ser ut. Å begynne å bry seg er en begynnelse. Jeg har begynt å bli interessert i sminke i pandemien. Har alltid vært naturlig, men nå synes jeg det er gøy å prøve ut ting. Finne hva som passer meg. Det kan ta litt tid å finne ut sånne ting. Se på et par sminkevideoer om det kan inspirere deg, for det er ikke alltid så enkelt som å klæsje på deg ting og få det til å se bra ut. Men ikke overdriv for mye. Ta det litt gradvis. Kosthold kan få deg til å føle deg bedre uansett, du er hva du spiser, så ikke putt i deg søppel, og bruk kroppen. Gode vaner er veldig viktig. Anonymkode: 85002...687 1
netpuppy Skrevet 6. september 2022 #9 Skrevet 6. september 2022 (endret) En hårklipp og en frisyre som kler deg En god hupleierutine (sminkefjerner, rens, eksfoliering, fuktighet, solkrem) Lær deg hvordan du sminker deg - det trenger ikke være mye sminke, men noe som framhever dine gode sider og eventuelt skjuler det ikke fullt så gode Lær deg hvordan du kler deg for å se best ut med din kroppsfasong i farger som komplimenterer deg. Det trenger ikke å være så trendy eller dyrt, men det må passe til deg og din kropp Ha fokus på god hygiene, hold deg i form og spis sunt og næringsrikt. Drikk nok vann Få nok søvn Hvis du trenger/ønsker det: Tannbleking, botox, fillers. Men du kommer langt med punktene over. Endret 6. september 2022 av netpuppy 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #10 Skrevet 6. september 2022 Antar du er en kvinne. Av utseende tenker jeg at å holde seg slank, ikke ha kort hår og å kle seg feminint er attraktivt. Av væremåte så kan man si menn ofte liker omsorgsfulle, snille og følsomme damer. Du må jo være deg selv, men du kan forsøke å smile til folk, og du kan forsøke å være litt personlig når du blir kjent med menn. Spør hvordan de har det, stryk de over ryggen feks. Anonymkode: b8819...397
Spiren Skrevet 6. september 2022 #11 Skrevet 6. september 2022 (endret) Min liste (som gav meg gode resultater) 1. Trening/kosthold. Bli slank og lett trent. 2. Hårolje. Massere i håret etter dusj for å stimulere vekst og tykkelse. 3. Bleke tenner jevnlig. Kjøpte spesialtilpasset skinne til tennene hos tannlegen hvor jeg kjøper rimelig blekemiddel som er svært effektivt (Opalesence heter det jeg bruker). 4. Øyenbryn/vippeserum. Min favoritt er Nanolash. Nydelige, lange og naturlige vipper etter jevn bruk ca 2 mnd. 4. Ansiktspleie. I mitt tilfelle måtte jeg endelig prioritere å få huden på stell (voksenacne) så det ble en kur på Isoretinoin. 5. NEGLER! Salong eller hjemmespa. Beina også. Jeg fikser mine hjemme og føler meg mer stelt med en gang. 6. Sminke. Trenger ikke følge trendene slavisk men lære teknikker på det man synes er attraktivt. Jeg liker klassisk sminke med lettsminkede øyne, naturlige bryn og røde lepper. 7. Prøv nye klær på butikken. Bli komfortabel med å se jævlig ut i noe (i prøverommet) og flott i annet. Ps: Klesstørrelser er kun veiledende. Noe ligger bedre om det er større/mindre enn den størrelsen du bruker mest. 8. Sexy undertøy. Komfort og sexy kan kombineres. Og du vil føle deg bedre. Lykke til fining 😘 Endret 6. september 2022 av Spiren 7 2 2
Pilga Skrevet 6. september 2022 #12 Skrevet 6. september 2022 Menn liker kvinner som virker selvsikre! Feks tørr å slå ut håret og ha det gøy. Av det mener jeg at du må gå for en utstråling som gir en innbydelse til gutta. Da mener jeg ikke utseende eller klær! men kroppsspråk! Det er veldig stor forskjellig på ei dame som står krumrygget, med hendene i kors og virker lukket, versus ei dame som veiver litt med armene, virker blid og har litt større kroppsbevegelser. Jeg har prøvd dette selv ute i sosiale sammenhenger. Da har jeg vært litt høy på meg selv, tatt masse initiativ til å snakke, ha et veldig velkomment kroppsspråk som virker innbydende. Ikke ha armene i kors, men heller til hver side! Da virker du mer som en åpen bok, og ikke knytt.. Du kan forestille deg selv! hvem hadde du snakket med i baren? han i hjørnet som ikke sier noe, med armene i kors, krumrygget. Eller han som har armene mer utfoldet, åpent sinn, strak rygg.. 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #13 Skrevet 6. september 2022 Det var veldig med ting som damer gjør da. Trodde det var nok med en puls for å få menn! Anonymkode: eb8d5...2b2 2
Sveija Skrevet 6. september 2022 #14 Skrevet 6. september 2022 Vil si holding er noe av det viktigste. Og god hygiene da selvfølgelig😊 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #15 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det var veldig med ting som damer gjør da. Trodde det var nok med en puls for å få menn! Anonymkode: eb8d5...2b2 Det spørs litt hva slags menn man ønsker seg. Om man er pen trenger man sikkert ikke å gjøre så mye for å få bra menn, men om man er normal og under det så må man gjøre mer for å se bra ut. Anonymkode: 48f5c...981 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #16 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det spørs litt hva slags menn man ønsker seg. Om man er pen trenger man sikkert ikke å gjøre så mye for å få bra menn, men om man er normal og under det så må man gjøre mer for å se bra ut. Anonymkode: 48f5c...981 Synes vanlige damer kan se bra ut med litt sminke. De som oftest blir sett på som pene, er jo fulle av silikon og plastikk! Anonymkode: eb8d5...2b2 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #17 Skrevet 6. september 2022 Men liker langt hår, at du ser «naturlig» ut (menn ser ikke at Kim K har full pakke av sminke om hun ikke har knall rød leppestift og gullfargede øyelokk) så smink deg! Men hold deg unna farger 🤷🏻♀️ Generelt feminint. Litt sexy, men ikke for utfordrende. dette er veldig generaliserende, men dessverre ofte sant. Anonymkode: dc443...413 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #18 Skrevet 6. september 2022 Ting jeg gjør for å bli mer attraktiv: Farger håret, bruker ordentlig hudpleie, napper og farger bryn, farger vipper, napper nesehår, gjør faceyoga, trener, spesielt rygg for å få bedre holdning, investerer i fine klesplagg i god kvalitet for det ser ikke bra ut med bare plagg i dårlig kvalitet, bruker kun bomullsoverdeler fordi annet gir svettelukt, kler meg i farger som passer min hudtone, bruker bh i riktig størrelse og bukser som passer min kroppsfasong, tar collagen hver dag, hårkurer hver uke, har sett timesvis på YouTube for å lære fine frisyrer og sminketips, er blid og imøtekommende, høflig og hjelpsom, finner på prosjekter og aktiviteter for å ha noe spennende å snakke om hmm sikkert mer og Anonymkode: 968b6...584 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #19 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det var veldig med ting som damer gjør da. Trodde det var nok med en puls for å få menn! Anonymkode: eb8d5...2b2 Hadde menn lagt litt mer innsats i eget utseende de også så hadde ikke så mange klaget på at de ikke fikk damer Anonymkode: 968b6...584 7 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #20 Skrevet 6. september 2022 Anonymus Notarius skrev (2 timer siden): Utseendemessig er god hygiene og pene tenner første skritt. Ja! Tenner har ekstremt mye å si! En mann som snuser feks kunne jeg aldri vært med Anonymkode: 968b6...584 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå