Gå til innhold

Hva gjør DU som singel for å finne kjærligheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle single må gjøre en innsats for å finne kjærligheten, hvis det er det man ønsker. Om det så er å få egen familie og barn som mange ønsker. 

Mange er på leit etter kjæreste. Dersom det er du: Hvilke aktive grep gjør du for å øke sannsynligheten for å treffe en kvinne/mann? :) har du starta med en ny hobby, gått ut av komfortsona..... ? 

Anonymkode: 26932...797

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste gjør nada niks annet enn å sweipe venstre på de fleste på Tinder, for så klage på KG hvor evig singel de er. 

Anonymkode: 0e722...3a5

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Ikke noe 

Anonymkode: a124e...a49

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Ingen verdens ting. Har vært gift og har tre flotte barn. Ønsker å fokusere 100% på barna mine de få årene før de flytter ut. 

Anonymkode: 6e11d...47b

• Liker 3
Skrevet

Ikke noe. Med en mann som var utro, har jeg ingen tiltro. Barna er nå 14 og 16, så trenger ikke flere barn og har ingen tiltro til menn lengre.

Klarer meg fint alene med barna, flott familie generelt og venner+ god jobb og trives med meg selv.

Anonymkode: 1cebf...8a3

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

De fleste gjør nada niks annet enn å sweipe venstre på de fleste på Tinder, for så klage på KG hvor evig singel de er. 

Anonymkode: 0e722...3a5

Kvinner sveiper alle til venstre, menn sveiper alle til høyre 😅

Anonymkode: 3b74f...422

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Blir kjent med nye folk- menn og kvinner. 

Anonymkode: 3d155...a79

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har et barn, men når jeg har barnefri er jeg alltid ute og treffer folk, driver med aktiviteter osv. Er også på datingapper. Ingenting hjelper. 

Anonymkode: d3ce2...d08

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har et barn, men når jeg har barnefri er jeg alltid ute og treffer folk, driver med aktiviteter osv. Er også på datingapper. Ingenting hjelper. 

Datingapper tar jo drepen på motivasjonen..sveiper en del til høyre, får noen match - men mannen tar ALDRI kontakt først. Åjo..den gangen det skjedde så beklagde han seg og sa at han ikke burde være på Tinder. Så forsvant han! Men altså, tar gjerne første steg, men kunne være godt med litt mer likevekt.

Anonymkode: eb67a...580

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg gjør ingen aktive grep. Burde kanskje gjort det men gidder ikke anstrengelsen. Det får skje når det skjer og stresser ikke.

Har vært innom alle apper mange ganger men er aldri noe interessant der så da mister jeg bare håpet. Har det mye bedre med å ikke være på apper og ikke lete 

Anonymkode: 02d34...be0

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Gjør ikke en dritt. Kjærligheten får finne meg. Regner ikke med at det skjer. Ikke aktiv på nettdating heller. Gamle herrer bør kanskje rusle resten av veien alene. Sære som vi er 😅

Anonymkode: aed59...728

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har egentlig ikke tid derfor prøver jeg ikke å gjøre stort, selv om jeg sveiper innom tinder i blant og gjerne flørter når jeg er ute. 

Anonymkode: c30b3...66c

• Liker 1
Skrevet

Har ett par datingapper, og drar litt på dater. 

Samtidig jobber jeg for å bli den beste versjonen av meg selv. 

Anonymkode: d4bb9...381

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har prøvd alt. Men nå er det slutt. Har akseptert at jeg kommer til å være alene resten av livet. Til tross for jobb, hus og bil. 

Anonymkode: dfe14...509

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg promper for å sende ut signaler om hvor attraktiv jeg er.

Anonymkode: 6b66f...af6

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg gjør alt for at kvinnfolka ikke skal like meg 🙂 er snill med dem da 🙂 

Endret av Maskinfører
  • Liker 1
Skrevet

Ordner meg og kler meg fint om jeg skal ut av huset. Er blid og hyggelig. 

Utover det driver jeg ikke med noe oppsøkende virksomhet.

Anonymkode: 04daf...871

• Liker 2
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Datingapper tar jo drepen på motivasjonen..sveiper en del til høyre, får noen match - men mannen tar ALDRI kontakt først. Åjo..den gangen det skjedde så beklagde han seg og sa at han ikke burde være på Tinder. Så forsvant han! Men altså, tar gjerne første steg, men kunne være godt med litt mer likevekt.

Anonymkode: eb67a...580

Tinder har sluppet statistikk på dette, menn sender første melding 5 ganger så ofte som kvinner gjør. Det er absolutt ikke likevekt på tinder. Det er langt flere menn enn kvinner der. Menn liker nesten alle, kvinner liker nesten ingen. Og menn sender altså første melding stort sett.

Du tror ikke det er sammenheng mellom hvem du sveiper til høyre og hvor stor suksess du har da? De du liker er mest sannsynlig veldig populære, selv om du nok tror at de ikke er det.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Tinder har sluppet statistikk på dette, menn sender første melding 5 ganger så ofte som kvinner gjør. Det er absolutt ikke likevekt på tinder. Det er langt flere menn enn kvinner der. Menn liker nesten alle, kvinner liker nesten ingen. Og menn sender altså første melding stort sett.

Du tror ikke det er sammenheng mellom hvem du sveiper til høyre og hvor stor suksess du har da? De du liker er mest sannsynlig veldig populære, selv om du nok tror at de ikke er det.

Jeg opplever at matchene blir slettet, eller at jeg ikke får svar når jeg sender melding først. Jeg prøvde en stund å bare like lave, skallede, rare menn, men det samme skjer da. De pleier vel ikke å være de mest populære, så det er faktisk noen av oss som ikke blir valgt uansett. 

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...