AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Jeg skjønner virkelig ikke. Leste et sted at svarte strømpebukser i feks bryllup er for mørkt og hardt. Hudfargede skal man ikke bruke. Farger på strømpebuksa skal man ikke ha. Hva i alle dager bruker folk da? Leste en sak i kk om strømpebukser og å velge "spennende" strømpebukser. Svart eller netting var de spennende valgene 🙄 Jeg vil gjerne ha strømpebukse med litt knæsj farge jeg, går det an? Anonymkode: 9516f...66d
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #2 Skrevet 6. september 2022 Du bestemmer selv. Hvis du vil ha strømpebukse med knæsj farge så er det vel bare å gjøre det, selv om det nok ikke akkurat er veldig fint i de fleste sine øyne Jeg bruker sorte strømpebukser stort sett, men ikke under gallakjoler, da bruker jeg enten ingen strømpebukse eller hudfarget. Og så bruker jeg rød strømpebukse under bunaden da, siden jeg ikke er gift. Anonymkode: ef00b...3d0 1
Gjest PanteneProVVV Skrevet 6. september 2022 #3 Skrevet 6. september 2022 Swedish Stockings har mye fint. Isteden for hudfargede kan man gå for finmaskede hvite nettingstrømper.
flusa Skrevet 7. september 2022 #4 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg skjønner virkelig ikke. Leste et sted at svarte strømpebukser i feks bryllup er for mørkt og hardt. Hudfargede skal man ikke bruke. Farger på strømpebuksa skal man ikke ha. Hva i alle dager bruker folk da? Leste en sak i kk om strømpebukser og å velge "spennende" strømpebukser. Svart eller netting var de spennende valgene 🙄 Jeg vil gjerne ha strømpebukse med litt knæsj farge jeg, går det an? Anonymkode: 9516f...66d Jeg bruker fargede strømpebukser til pent og vanlig. Tykkelsen kommer an på hvor kaldt det er. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #5 Skrevet 7. september 2022 Knall farge på strømpebukser er forbeholdt barna,mener jeg......det kler ikke voksne. De fleste kler sort strømpebukse,ikke alle kler solbrune strømpebukser ,det kommer an på hudfargen,jeg for min del foretrekker faktisk solbrune da den kler min hudfarge best. Anonymkode: 131d2...a2c
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #6 Skrevet 7. september 2022 Nude eller brun strømpebukse er fint det, og brukes mye mer enn du tror. Kanskje fordi at man ikke ser det så godt. Det blir som å ha foundation på beina som glatter ut fargen på beina og gjør de finere. Farget steømpebukse er også fint. Enten for å bryte et ellers kjedelig antrekk, eller forsterke det hbis det er litt mønster eller farge ellers. Det som er kjedelig er grå mus, hvor stømpene også er dønn kjedelig. Når man går med et antrekk der man skal vise frem beina, blir det feil å kamuflere de bort. Keg tenker tynne strømpebukser i 20den og nedover til pyntet antrekk, og 20den og oppover til mer hverdagsantrekk, der formålet med strømpebuksa er mer for varmen sin del. Da gjerne i ull, bomull eller mer eller mindre ugjennomsiktig. Anonymkode: 277a5...eac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå