Gå til innhold

Har du noen gang blitt opphisset av at andre har sett deg naken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv synes jeg det er opphissende å omgås kona naken, men ikke "Gud og hvermann" 

Er nok ingen  ekshibisjonist.. 

Anonymkode: 39435...1ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er ofte på nudiststrender i utlandet, men blir ikke opphisset av dette. Kjenner bare en "kribling" mellom bena 🙂 Synes også at disse strendene (f.eks. Maspalomas) er svært befriende og flotte

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Mange ganger, blir enda mer opphisset av å se andre nakne. Men opphisset er kanskje ikke riktig beskrivelse, oppløftet er bedre tror jeg. Du må ha opplevd nakenhet i mer hverdagslig sammenheng for å kjenne på den følelsen. 

911 skrev (13 timer siden):

Vi er ofte på nudiststrender i utlandet, men blir ikke opphisset av dette. Kjenner bare en "kribling" mellom bena 🙂 Synes også at disse strendene (f.eks. Maspalomas) er svært befriende og flotte

Befriende er ordet! Jeg husker jeg ble tatt av en bølge på en nakenstrand en gang, og mistet flytebrettet. Da jeg dukket fortumlet opp av vannet stod det en mor 10 meter unna som smilte og pekte til gutten sin på 9-10 år, som også var uten klær, at han skulle hente brettet til meg som var skylt opp på stranden. Jeg ble verken opphisset eller kåt av å stå der med vannet til midt på lårene, naken derfra og opp, foran den herlige kvinnen som var akkurat like naken. Det opplevdes som en uvirkelig luftspeiling, og var mye mer naturlig befriende enn sexy. Jeg følte at vi var to mennesker så utrolig på samme nett.

Skrevet

Jeg ble veldig våt etter bading og måtte henge alle klærne bortsett fra trusa til tørk. Var opphissende at han jeg var sammen med (ikke partner men venn) så på meg, og vi endte med å ha sex den kvelden. 

Anonymkode: 599d9...9ae

Gjest Crimson123
Skrevet

Nei, jeg liker ikke å vise meg naken. 

Skrevet

Blir ikke opphisset av nakenhet, men det gir meg en frihetsfølelse, er helt ubeskrivelig deilig å være naken og i ett med naturen 😍

• Hjerte 1
Skrevet
22 hours ago, 911 said:

Maspalomas er flott ja. Veldig befriende og avslappet stemning.

Anonymkode: 81bd4...8ba

• Liker 2
Skrevet

Ja, var en gang en homse så på meg i dusjen på trening. Det likte jeg faktisk! Hetro her

Anonymkode: 49f4e...47a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, var en gang en homse så på meg i dusjen på trening. Det likte jeg faktisk! Hetro her

Anonymkode: 49f4e...47a

Hvordan visste du at han var homofil? At du likte det selv om du definerer deg som hetero viser det jeg alltid har hevdet; at de aller fleste av oss befinner oss et eller annet sted mellom 100 % det ene eller det andre 😉 Noen ganger kan man føle en viss tiltrekning mot noen av samme kjønn selv om man nødvendigvis ikke ønsker å ha sex med vedkommende.

• Nyttig 1
Skrevet

Atte hva? Tenne på sin egen nakenhet? Trur ikke det..

Anonymkode: a470a...bee

Skrevet

Jeg er ekshibisjonist. Svaret gir seg selv.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg blir ikke kåt av nakenhet.. så fremt hun ikke står en meter unna meg, og jeg vet hva som kommer til å skje..  da kan jeg faktisk få hjerteklapp av å føle på glede.. Og når jeg vet hva som kommer til å skje, starter fantasien.. så det er min dirty minds som gjør meg mest kåt..

Og jeg har opplevd at en kvinne ble kåt av å se hva jeg gjorde.. Og som 28 åring var jeg jo litt uredd for å bli oppdaget, kanskje også litt at jeg ville bli oppdaget. For hvis hun ikke likte det hun så, så hadde hun vel aldri stått bak gardinene på loftsvinduet en hel time. Jeg så jo i sidesynet bak solbrillene at gardina blafret, og det kunne ikke være noen andre enn henne.. for det var vindstille.. Først lot jeg som jeg koste meg, strøk og kjærtegnet kroppen, og hun fikk med hele fortsettelsen.. For jeg kunne skimte konturene av henne bak de tynne sommergardinene.. Jeg ble så opphisset av at hun så på meg hele tiden, at jeg ga blaffen hva som var rett og galt. Men jeg kom positivt ut av dette, for hun hilste om smilte som ei sol hver gang hun så meg..

Jeg var nok en uredd ung mann og sikkert med hormonforstyrrelser, men slik var jeg jo engang. Forresten scorer jeg høyest på exhib og voyeur på testen, og er trygg på min egen kropp..  Idag er jeg den samme person, men blitt litt mere reddhare🤭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...