Gjest Sjokoladebanan Skrevet 6. september 2022 #1 Del Skrevet 6. september 2022 (endret) Mannen har mistet moren sin. Jeg merker han sørger, men han stenger seg inne og viser ingen følelser. Annet enn at han blir lettere irritert over småting. Om jeg prøver å vise omtanke, blir han bare irritert. Han har ikke felt en eneste tåre,(som jeg har sett) selv ikke i begravelsen. Og han er mer innesluttet en vanlig. Selv er jeg et følelsesmenneske. Har også et iboende behov for å snakke om ting når jeg bearbeider sorg selv. Han er motsatt, og jeg føler det er så vanskelig å støtte ham når vi er så forskjellige. Noen som har noen råd til meg. Hvordan være en hod støtte, og ikke være for påtrengende? Endret 6. september 2022 av Sjokoladebanan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #2 Del Skrevet 6. september 2022 Det er ikke alle som ønsker å snakke. Du kan være der for han ved å tilbringe kvalitetstid. Se på TV sammen, være intime, være med han selv når han er deppa osv. Vis omsorg uten at han må snakke om det. Er jeg dårlig på å snakke selv (er kvinne) men det er ikke alltid snakking er løsningen uansett. Han trenger nok tid til å bearbeide det, men du kan gjøre det lettere for han ved å være der. Anonymkode: aac6f...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå